DROGERIA.PL|ZILA - PERFEKCYJNE MALOWANIE

10:12:00


Lakiery hybrydowe doszczętnie zdominowały rynek. Też uważacie, że zwykłe lakiery już dawno poszły w odstawkę? Jak wiecie ja również należę do miłośniczek hybryd, jednak od kilku tygodni moje paznokcie od nich odpoczywają. Mimo to nie zrezygnowałam z kolorów na moich paznokciach. Dzięki Drogeria.pl otrzymałam możliwość przetestowania, nieznanych mi dotąd lakierów marki ZILA


Na paznokciach kocham wszelkiego rodzaju odcienie nude, delikatne i stonowane pastele. Pewnie nie dziwi Was fakt, że do testów wybrałam odcień 100 Aura. Jest to cudowny odcień zgaszonego różu, który nie zawiera w sobie żadnych drobinek. Po nałożeniu na paznokieć tworzy efekt szklanej tafli, co sprawiło, że zrezygnowałam z nałożenia topu. Uważam, że jest to odcień bardzo schludny i elegancki. Sprawia, że dłonie od razu wyglądają na zadbane.

Lakier mieści się w szklanej buteleczce o pojemności 8 ml. Posiada on dość wąski pędzelek, który bardzo polubiłam. Dzięki niemu malowanie jest bardziej precyzyjne, bez obaw o zalanie, możemy dokładnie pokryć paznokcie kolorem przy samych skórach. Kolejną zaletą wąskiego pędzelka jest nabranie odpowiedniej ilości lakieru. 




Krycie lakieru jest fenomenalne. Już jedna warstwa daje niemal 100% krycia. Na zdjęciu powyżej widać, jak perfekcyjne krycie uzyskałam przy nałożeniu dwóch cieniutkich warstw.  Większość jasnych lakierów ma to do siebie, że lubią smużyć, na szczęście w przypadku tego lakieru nie ma o tym mowy. Osoby, które cenią sobie czas będą zadowolone z szybkości zasychania. 

Trwałość, jedna z najważniejszych cech. Nie jestem osobą, która szczędzi paznokcie - sprzątam, gotuję i zmywam, a lakier na moich paznokciach w doskonałym stanie trzyma się do tygodnia czasu, bez odprysków czy ścierania. Ze zmywaniem lakieru nie ma największych problemów. 


Jestem zadowolona z tego lakieru i z ochotą sięgnę po inne kolory. Cena pojedynczego lakieru wynosi 14,99 zł / 8 ml. Może to nie mała kwota, jak za zwykły lakier, ale jeżeli szukacie lakieru, który będzie łatwy i szybki w aplikacji, a do tego będzie trwały, to warto.

Zajrzyjcie na stronę Drogria.pl i zapoznajcie się z ich szerokim asortymentem. 
Pochodzisz z Krakowa? Jeżeli tak, to swoje zamówienie możesz odebrać osobiście zupełnie za darmo przy ulicy Przemysłowej 12.


Znacie lakiery marki ZILA? Jak u Was się sprawdzają? 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY