BEAUTY BY BLOGGERS - RELACJA Z III EDYCJI SPOTKANIA BLOGEREK

10:23:00


1 lipca miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu Beauty By Bloggers. Była to już III edycja tego wspaniałego wydarzenia, którego organizatorką jest Ania z bloga Kolorowy Kraj. Spotkanie miało miejsce w Częstochowie w klimatycznej Lunchowni.




Spotkanie rozpoczęło się od wystąpienia firmy ESDOR. Przedstawiciel, który posiadał nieograniczoną ilość wiedzy, przybliżył nam pojęcie polifenoli winnych. Muszę przyznać, że temat ten bardzo mnie zainteresował. Wystąpienia słuchało się z wielkim zainteresowaniem.





Kolejne wystąpienie należało do marki BIOMARIS. Przesympatyczne małżeństwo z humorem i ogromem dobrej energii, opowiedzieli jaki dobroczynny wpływ dla naszego organizmu oraz skóry ma sól morska, oraz jak wykorzystywana jest w kosmetykach pielęgnacyjnych.





Po krótkiej przerwie obiadowej przyszła pora na wystąpienie marki BIELENDA PROFESSIONAL, która zaprezentowała nowości z serii  Acid Fusion 3.0. Bez wątpienia hitem tej prelekcji był puder do mycia, który pozostawiał skórę idealnie czystą oraz gładką. Dodatkowo marka zaprezentowała kilka dość ciekawych kosmetyków, które mam ochotę przetestować. 





Na koniec odbyła się ciekawa dyskusja na temat sztucznych rzęs. Rzęsy wampira, piękne i naturalne czy duże wachlarze. W głosowaniu bezkonkurencyjne okazały się rzęsy naturalne. Marka LOVENUE posiada bogatą kolekcję rzęs - każdy znajdzie coś dla siebie.









Jest mi niezmiernie miło, że po raz drugi mogłam uczestniczyć w Beauty by Bloggers  oraz poznać nowe osoby. Podczas BbB nie ma czasu na nudę. Z tych spotkań zawsze wyniesiecie ogrom wiedzy połączony z fantastycznymi wrażeniami. 



Pozdrawiam!


0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY