NOREL Dr Wilsz - hialuronowy krem, aktywnie nawilżający. Ratunek dla suchej skóry

13:07:00

Zima, to nieprzyjemny okres dla mojej skóry twarzy. Kaloryfery, które idą na pełnej parze sprawiają, że powietrze w moim mieszkaniu jest suche. Nawilżacze starają się jak mogą, jednak mimo to, moja skóra odczuwa wielki dyskomfort. Wtedy sięgam po kremy, których zadaniem jest jej nawilżenie. Jednym z tych produktów, który przyniósł ukojenie mojej skórze jest krem NOREL Dr Wilsz.


Od producenta 

Aktywnie nawilżający krem o aksamitnej konsystencji dla skóry suchej i normalnej, z równoczesnymi objawami odwodnienia – szorstkością i łuszczeniem. Krem tworzy na skórze delikatny, jedwabisty film ochronny niwelujący suchość i napięcie naskórka oraz zapewniający długotrwałe uczucie komfortu. Intensywnie i długotrwale nawilża uzupełniając niedobory wody   w skórze przez wiele godzin. Wygładza powierzchnio-we zmarszczki powstałe z przesuszenia i odwodnienia. Nadaje cerze aksamitną gładkość, miękkość oraz właściwe napięcie i elastyczność. Receptura kremu zawiera: kompleks nawilżający Hydroviton®PLUS (hialuronian sodu, składniki NMF – mocznik, sodium PCA, mleczan sodu oraz sacharydy), ceramidy roślinne, olej z oliwek, alantoinę, pantenol, witaminę E. Stosowanie:  na  zakończenie  zabiegu.


Mój krem mieści się w miniaturze o pojemności 25 ml. Biała tubka, która posiada ściętą zakrętkę. Po odkręceniu, otwór był zalakowany, co świadczy o świeżości produktu.

Konsystencja kremu, w kolorze białym,  jest bardzo lekka oraz bogata. Przyjemnie rozprowadza się na twarzy, dając jej natychmiastowe uczucie nawilżenia. Wchłania się po kilku minutach. Krem posiada bardzo delikatny, świeży zapach - lekko cytrusowy.



Krem przetestowałam i w ciągu dnia i na noc. W obu przypadkach sprawdzał się IDEALNIE. W dzień, daje bardzo dobre i długie uczucie nawilżenia. Z  makijażem idealnie współgra, tworząc przyjemną bazę pod podkład czy krem BB. Na noc nakładałam grubszą jego warstwę. Zaraz po nałożeniu skóra była ukojona i nawilżona, wręcz czułam jak pochłania krem. Kosmetyk dzięki swojej lekkiej, lecz bogatej konsystencji nie spowodował zapchania. Spisał się idealnie i zastanawiam się nad kupnem pełnowymiarowego produktu. Krem stosuję od końca listopada, a przypomnę, jego pojemność to raptem 25 ml - jeszcze zostało mi go na dwa zastosowania. To świadczy o jego wydajności.


Znacie kosmetyki marki Norel ? Jak u Was się spisują ?

Pozdrawiam !!!

20 KOMENTARZY

  1. Nie znam marki, ale ten krem wydaje się warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam zupełnie marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki w ogóle, ale super, że tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś skuszę się na niego bo wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się takie proste opakowanie :) Będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic tej firmy ale ten krem wydaje sie być ciekawym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, że się spisał :) Śliczny nagłówek !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale mam swój ukochany krem i nie zamienię go na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz go widzę,ale dobrze,że się spisał kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim dobre opinie ale sama nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym wypróbowała. Nawilżanie skóry, a zwłaszcza zimą jest bardzo ważna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo super, ja miałam ich krem z kwasami na noc

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo interesująco. Będę się musiała nim bardziej zainteresować, bo mam problem, zwłaszca teraz w zimie, z mocno przesuszającą się skórą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz jaką ochotę mam na ten krem. Mam maskę z tej serii, jest cudowna, krem z pewnością swietnie by z nią współpracował.

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumei skłąd jest taki średni troszkę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie w Rybniku znajdę te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem kosmetyki są dostępne w Douglasie. Można je również kupić na stronie marki :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY