SANCTUARY SPA - ROZPIESZCZAJĄCA PIANKA POD PRYSZNIC HIBISCUS-WODA KOKOSOWA

14:17:00


Marka SANCTUARY SPA to dla mnie zupełna nowość. Od 1977 roku z dużym powodzeniem działa na rynku brytyjskim. Jednak dopiero od 2016 roku jej produkty dostępne są w Polsce. Celem marki jest rozpieszczenie naszych zmysłów, nadanie skórze nawilżenia oraz orzeźwienia poprzez skoncentrowany zapach i działanie. Produkty Sanctuary Spa bogate są w cenne olejki, odżywcze masła i głęboko działające aktywne składniki.

Na markę natknęłam się podczas przeglądania asortymentu w drogerii Kosmetyki z Ameryki, którą bardzo polecam. Zainteresowały mnie pianki pod prysznic. A ponieważ uwielbiam, gdy w kosmetykach występują kokosowe nuty zapachowe, postanowiłam skusić się na wersję hibiskus-woda kokosowa.


Pianka pod prysznic hibiskus-woda kokosowa to niezwykle lekka pianka do oczyszczania skóry, która całkowicie może zastąpić mydło lub żel pod prysznic. Usuwa zanieczyszczenia, łagodzi i pozostawia skórę nawilżoną. Posiada przyjemny zapach, który rozpieszcza ciało i zmysły.

Jak widzicie, pianka znajduje się w metalowym opakowaniu o pojemności 200 ml. Szata graficzna jest bardzo prosta, minimalistyczna, a jednocześnie elegancka, czytelna i z nutką humoru. Po naciśnięciu atomizera z opakowania wydobywa się sztywna, gęsta, a zarazem bardzo lekka i delikatna pianka o różowym zabarwieniu. Zapach pianki to prawdziwa petarda! Wyraźnie wyczuwalne są kokosowe nuty przełamane delikatnością kwiatowych aromatów. Podczas kąpieli cała łazienka wypełnia się tym zapachem.

Pianka doskonale oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, a jednocześnie dostarcza jej nawilżenia i odpowiedniej pielęgnacji. Nie przesusza skóry ani jej nie podrażnia. Mimo iż produkt ma postać pianki to jest bardzo wydajny. Ilość kosmetyku, którą możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu, w zupełności wystarcza na umycie całego ciała. Po osuszeniu skóra jest miękka, oczyszczona a do tego pięknie pachnie - i to długo.

Cena: 14,99 zł/200ml - dostępna na Kosmetyki z Ameryki



Kosmetyki Sanctuary Spa zaliczam do średniej półki cenowej, na które większość może sobie pozwolić. Ja jestem bardzo zadowolona z działania tego kosmetyku, dlatego chętnie poznam więcej produktów tej marki.

Znacie kosmetyki Sanctuary Spa? Jakie się u Was sprawdziły?
Pozdrawiam.

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY