AVON PLANET SPA - ŚRÓDZIEMNOMORKA OLIWA Z OLIWEK W SERII HEAVENLY HYDRATION

11:40:00


AVON marka bardzo dobrze znana przez wszystkich, która kojarzy mi się ze szkolnymi latami. Do dziś pamiętam, jak fajnie było zamawiać kosmetyki. Kto tego nie lubił? Mimo iż minęło już tyle lat, to marka nadal jest na topie, a wiele z nas chętnie przegląda katalogi, których zawartość mocno kusi. Do tej pory jestem wierna zapachom Avon, mój ulubiony to Little Black Dress, ale pielęgnacja również mnie interesowała. Owszem zdarzają się kosmetyki, które nie do końca odpowiadają potrzebom mojej skóry, ale w której marce tak się nie dzieje?

Planet Spa to kultowa seria, która pozwoli nam całościowo i kompleksowo zadbać o nasze ciało. W skład serii wchodzi wiele kosmetyków od różnego rodzaju maseczek, peelingów, maseł, ser czy mgiełek aż po kosmetyki do pielęgnacji stóp i dłoni. Moją ulubioną wersją jest Perfectly Purifying, która zawiera oczyszczające minerały z morza martwego - maseczka jest genialna. Jakiś czas temu otrzymałam okazję na poznanie innej serii Planet Spa - Heavenly Hydration, która wzbogacona została o nawilżającą oliwę z oliwek. 


Ujędrniające serum do szyi i dekoltu wzbogacone o oliwę z oliwek oraz ekstrakt z liści oliwnych. Posiada przyjemną, delikatną i lekko żelową, przeźroczystą konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko w nią wnika, nie pozostawiając po sobie nieprzyjemnej i lepkiej warstwy. Serum posiada bardzo delikatny zapach, dzięki temu może być stosowane nawet w dzień (zapachy innych kosmetyków nie będą się kłócić z serum). Serum dobrze nawilża skórę na szyi i dekolcie, przyjemnie wygładza i delikatnie ją napina. Plus za opakowanie z pompką, która jest wygodna w użyciu.

Cena: 29,00 zł/ 50 ml 

Nawilżający żel pod oczy z oliwą z oliwek jest kosmetykiem, który głęboko nawilża okolice oczu. Ma przyjemną, kremowo-żelową konsystencję. Po wklepaniu kosmetyk nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy, za to zostawia skórę bardzo gładką i miękką. Jeżeli chcemy, aby kosmetyk szybko ukoił i pobudził skórę, polecam go słchodzić, po ciężkim dniu idealnie zrelaksuje skórę, a rano zniweluje opuchliznę. Opakowanie posiada ściętą końcówkę, która ułatwia rozprowadzenie kosmetyku pod oczami.

Cena: 25,00 zł/15 ml 

Nawilżająca maseczka do twarzy wzbogacona o oliwę z oliwek i ekstrakt z liści oliwnych. Posiada gęstą, lekko żelową konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Maska posiada ładny i świeży zapach, który umila jej stosowanie. Po nałożeniu maskę należy trzymać na skórze przez 20 minut, po czym zmyć wodą. Maska wyraźnie regeneruje skórę, nawilża ją i wspomaga jej odżywienie. Skórą jest gładka, miękka i nabiera zdrowego kolorytu. 

Cena: 21,00 zł/ 75ml 


Maska w płachcie ze śródziemnomorską oliwą z oliwek wykonana jest z przyjemnej i miękkiej płachty o średniej grubości, która podczas nakładanie się nie rozrywa. Maska ma optymalną wielkość, dobrze dopasowuje się do twarzy i posiada odpowiednio wycięte otwory na nos, oczy i usta. Maska przyjemnie pachnie, a płachta jest bardzo dobrze nasączona - nie wysycha za szybko. Maskę należy nałożyć na oczyszczoną twarz na 15 minut, a po usunięciu płachty pozostałość serum wklepać w skórę. Maska pozostawia skórę nawilżoną, miękką i wyraźnie elastyczną. 

Cena: 9,99 zł/sztuka 


Podsumowując, seria Planet Spa Heavenly Hydration, która wzbogacona została o śródziemnomorską oliwę z oliwek, wywarła na mnie i na mojej skórze bardzo dobre wrażenie. Wyraźnie dostarcza naszej skórze nawilżenia, elastyczności oraz regeneracji. Cieszę się, że znowu mogłam wrócić do pielęgnacji marki Avon i poznać (dla mnie) nową serię.

Stosujecie kosmetyki marki Avon? Jaki jest Waszym numerem jeden?
Pozdrawiam.

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY