FABERLIC - ROSYJSKA PIELĘGNACJA - MASŁO DO CIAŁA ORAZ KREM-KOMPRES DO STÓP

11:09:00



FABERLIC to marka, która nie jest mi obca. Już w zeszłym roku poznałam działanie kosmetyków tej marki - serdecznie polecam maski do twarzy i stóp. Faberlic to największa rosyjska firma na rynku sprzedaży bezpośredniej poprzez konsultantki. W asortymencie marki znajdziemy całą gamę produktów do pielęgnacji skóry i włosów, ekskluzywne, francuskie perfumy, produkty prozdrowotne i chemię gospodarczą, bieliznę i rajstopy. Wybór produktów jest ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie - nawet ci najmłodsi. 

Jak wiecie, nie jestem fanką maseł do ciała, ale obok tego z serii Vitamania o zapachu porzeczki i jeżyny nie mogłam przejść obojętnie - urzekło mnie swoim zapachem. Zainteresował mnie również zmiękczający krem-kompres do stóp, o którym czytałam wiele dobrego. Jak oba produkty sprawdziły się u mnie? O tym poniżej....


Witaminowy krem-masło do ciała porzeczka i jeżyna znajduje się w plastikowym opakowaniu o pojemności 150 ml. Może się wydawać, że to mało, ale kosmetyk jest bardzo wydajny. Producent określa produkt jako krem-masło, ale moim zdaniem samo masło byłoby najodpowiedniejszą nazwą, ponieważ jego gęsta, zbita i treściwa konsystencja na to wskazuje.- jest typowa dla maseł do ciała. Zapach kosmetyku jest wspaniały, bardzo realistyczny - jakbyśmy połączyli ze sobą słodycz jeżyny i cierpkość czarnej porzeczki. 

Masło mimo swojej treściwej konsystencji bardzo łatwo daje się rozsmarować na skórze, w którą szybko wnika, nie pozostawiając po sobie tłustej czy lepkiej warstwy. Skóra po zastosowaniu masła jest bardzo miękka, gładka i miła w dotyku. Wyraźnie daje się wyczuć wysoki poziom nawilżenia skóry oraz jej regenerację. Jego zapach długo pozostaje na skórze. 



Zmiękczający krem-kompres do stóp ma za zadanie pozbyć się pęcherzy i odcisków oraz zmiękczyć zgrubiałą skórę. Znajduje się w wygodnej w użyciu tubce o pojemności 50ml. Krem posiada lekką konsystencję w formie kremowego żelu. Jego zapach jest przyjemny, rześki - delikatnie mentolowy. Krem należy nakładać po kąpieli, na zgrubiałą skórę (pęcherze, odciski) na 20-30 minut. Zmiękczoną skórę usuwamy za pomocą pumeksu/tarki. 

Moje pięty mają zdolności do rogowacenia i pękania, dlatego staram się o nie dbać tak dobrze, jak to tylko możliwe. Krem zaskoczył mnie swoim działaniem. Faktycznie zmiękcza i usuwa niechciany naskórek, co sprawia, że pięty (to właśnie na nich się skupiłam) stają się gładkie i miękkie, a skóra zyskuje ładny, zaróżowiony i zdrowy kolor. Krem w swoim składzie posiada mocznik, który jest naturalnym składnikiem nawilżającym oraz kompleks tlenowy Novaftem-O2, który wzmacnia działanie formuły, poprawia mikrokrążenie krwi i zapewnia głębokie przenikanie składników aktywnych. 


Podsumowując, jestem zadowolona z działania obu kosmetyków. Masło dobrze nawilża i regeneruje skórę, a przy tym cudownie pachnie, natomiast krem-kompres sprawia, że stopy są gładkie, miękkie i pozbawione niechcianego naskórka. Reszta kosmetyków tej marki bardzo mnie kusi i na pewno po nie sięgnę, ale chciałabym Wam również polecić chemię gospodarczą - naprawdę jest skuteczna. Jeżeli zainteresowały Was produkty tej marki, to zapraszam do zakupów. Nie musicie być konsultantkami, aby wejść w ich posiadanie - zarejestrujcie się pod tym linkiem i buszujcie po sklepie.

Dajcie znać czy znacie markę Faberlic.Co się u Was sprawdziło?
Pozdrawiam.

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY