SWEDERM - PERFECTLY MATTE - PUDER MATUJĄCY | TOPESTETIC

11:34:00


Nie raz wspominałam, że ze względu na moją kapryśną cerę makijaż pojawia się na mojej twarzy tylko wtedy, kiedy musi. Zazwyczaj staram się go unikać, a jak już się pojawia, to jest bardzo delikatny. Staram się nie obciążać mojej skóry oraz nie narażać jej na zapchanie. W moim makijażu zazwyczaj sięgam po ostateczne minimum, czyli tusz, korektor, krem BB i puder. I to właśnie o pudrze będzie dzisiejszy wpis. Puder Perfectly Matte pochodzi od marki Swederm, którą spotkać możecie w sklepie internetowym marki TOPESTETIC.



Perfectly Matte - puder matujący posiada tylko jeden, uniwersalny odcień. Zatopione w nim drobinki, doskonale stapiają się ze skórą, gwarantując matowe wykończenie. Puder zmniejsza widoczność niedoskonałości oraz przebarwień. Można go nakładać na podkład, jak i stosować samodzielnie. Nie posiada parabenów. 

Puder zamknięty jest w czarnym, eleganckim pudełku ze srebrnymi aplikacjami. Opakowanie wygląda estetycznie i minimalistycznie - pozbawione jest zbędnych ozdobników. W środku znajdziemy lusterko, przez co produkt staje się wygodny i praktyczny w użyciu. Puder posiada bardzo miękką i jedwabistą konsystencję w uniwersalnym kolorze. Podoba mi się, że kosmetyk nie posiada zapachu. 

Puder aplikuję pędzlem super kabuki, który sprawdza się u mnie najlepiej. Puder delikatnie się pyli, ale nie jest to dla mnie żadnym problemem - liczy się efekt, jaki pozostawia na buzi, a jest on fantastyczny. Puder delikatnie matowi skórę, nie tworzy efektu maski. Ładnie stapia się ze skórą, stając się niewidoczny. Nie bieli twarzy i nie przesusza skóry. Puder doskonale współgra z kosmetykami kolorowymi typu kerem BB i korektor. 



Puder Perfectly Matte jest bardzo fajnym produktem, bez którego mój makijaż nie może się obejść. Dobrze matuje skórę i długo utrzymuje się na buzi - mam wrażenie, że przedłuża trwałość makijażu. Doskonale łączy się z innymi kosmetykami. Polubiłam się z tym produktem od pierwszego użycia i z czystym sumieniem mogę go wam polecić. 

Puder znajdziecie w sklepie internetowym TopEstetcic w cenie 89,00 zł

Znacie kosmetyki marki Swederm? Jaki puder jest waszym numerem jeden? 
Pozdrawiam. 

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY