CATRICE - PODKŁAD MATUJĄCY ALL MATT PLUS 010 LIGHT BEIGE

17:08:00


W kosmetykach marki Catrice mam małe rozeznanie. Markę znam jedynie ze słynnych korektorów Camouflage, których jestem wierną użytkowniczką. Jak wiecie, odstawiłam podkłady na rzecz kremów BB, które dla mojej skóry okazały się o wiele lżejsze i bardziej komfortowe w makijażu. W ostatnim czasie w moje ręce trafił podkład matujący All Matt Plus, który jak się okazało w trakcie użytkowania, bardzo dobrze radzi sobie z zastąpieniem mojego ulubionego kremu BB. Podkład otrzymujemy w czterech wersjach kolorystycznych, mój odcień to 010 Light Beige, który idealnie dopasowuje się do mojego koloru skóry.


Matujący podkład All Matt Plus Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Po nałożeniu cera staje się matowa, a niechciany połysk jest pod kontrolą. Podkład posiada beztłuszczową formułę oraz tuszuje drobne niedoskonałości. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie.

Podkład zamknięty został w szklanej buteleczce o pojemności 30ml, która wyposażona została w higieniczną pompkę. Podkład posiada, jak dla mnie, idealną konsystencję, która nieco przypomina lekki mus. Jak wyżej wspomniałam, mój odcień to 010 light beige, który posiada żółte tony. Mimo iż jest to dość jasny odcień, to nie nada się dla bardzo bladych cer. Zapach podkładu jest przyjemny, delikatny i kremowy - po aplikacji jest mało wyczuwalny. 

Z podkładem polubiłam się od pierwszego użycia. Lekka i kremowa konsystencja daje się łatwo rozprowadzić na skórze. Podkład posiada lekkie krycie, które da się budować. Oszem jestem zdania, że nie poradzi on sobie z mocno widocznymi niedoskonałościami, ale (jak sam producent obiecuje) osoby niemające większych problemów z cerą, a jedynie drobne przebarwienia czy małe niedoskonałości będą zadowolone z efektu - dla mnie jest on zdecydowanie wystarczający. Podkład na buzi jest bardzo lekki i przyjemny w noszeniu. Nie przesusza skóry, a daje przyjemne uczucie nawilżenia. Podkład ma za zadanie zmatowić skórę, i to robi, ale w bardzo naturalny sposób - i dobrze, nie lubię podkładów, które dają wyraźny i płaski mat, moja skóra wtedy czuje się ściągnięta i sucha. 



Ogólnie mówiąc, podkład stał się moim numerem jeden. Lubię go za krycie, lekką i beztłuszczową konsystencję oraz naturalny efekt, jaki pozostawia na skórze. Trwałość również jest jego dobrą stroną. Czytałam wiele recenzji na jego temat, i z wieloma jakoś ciężko mi się zgodzić jak na przykład z małą wydajnością - bzdura! Jedna pompka wystarczy, aby dokładnie pokryć całą twarz. Drugą niepełną pompkę używam, aby zbudować odpowiednie krycie - nakładam podkład palcami, bo tak lubię. Uważam, że jest to jeden z lepszych podkładów drogeryjnych za niewygórowaną cenę. Jestem pewna, że to opakowanie, które właśnie używam, nie będzie ostatnim. Z wielką przyjemnością będę do niego wracać. 

Podkład oraz inne kosmetyki marki Catrice możecie nabyć w drogerii internetowej Kosmetyki z Ameryki. Polecam tam zajrzeć, ponieważ asortyment drogerii jest bardzo szeroki i znajdziecie tam wiele kosmetyków w super cenach. 

Znacie podkład Catrice All Matt Plus? Robicie zakupy w drogerii Kosmetyki z Ameryki?
Pozdrawiam. 

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY