NOWOŚĆ KOREAN BEAUTY | BIOTANIQE - UJĘDRNIAJĄCY KREM POD OCZY

17:24:00


BIOTANIQE jest marką, o której w ostatnim czasie zrobiło się bardzo głośno, a to za sprawą nowości kosmetycznych, jakie marka niedawno wypuściła na rynek. Korean Beauty to linia kosmetyków, która stanowi hołd dla koreańskiej pielęgnacji. Oparta została o świeże botaniczne składniki aktywne, pozyskane ze źródła najczystszej natury, jaką jest koreańska Wyspa Jeju, uznana za „Cud Świata Natury”. Surowce roślinne tworząc skoncentrowane ekstrakty, dostarczają cerze wszystkich dobroczynnych właściwości. W skład linii Korean Beauty wchodzi 7 kosmetyków. Ja dzisiaj swój wpis poświęcę kosmetykowi, bez którego moja pielęgnacja nie może się obejść. Jest nim ujędrniający krem pod oczy



Ujędrniający krem pod oczy widocznie hamuje oznaki zmęczenia i starzenia wokół oczu. Dzięki zawartości Wyciągu z Perły skóra odzyskuje napięcie, staje się elastyczna, naturalnie rozświetlona i wygląda zdrowiej. 

Krem umieszczony jest w zgrabnej tubce o pojemności 15ml, która wykonana jest z elastycznego plastiku. Opakowanie zakończone zostało aplikatorem w postaci cienkiej końcówki, która precyzyjnie dozuje krem. Przyznam, że cała seria urzekła mnie swoją szatą graficzną, która utrzymana jest w pastelowych kolorach, a opakowania kosmetyków są czytelne i przyjemne dla oka. 

Krem posiada gęstą, a jednocześnie lekką konsystencję, która po aplikacji szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie tłustej czy lepkiej warstwy. Kosmetyk doskonale sprawdza się zarówno w porannej, jak i wieczornej pielęgnacji. Dobrze nawilża skórę pod oczami, ujędrnia i wygładza. Nie kłóci się z kosmetykami kolorowymi, a nawet sprawia, że korektor pod oczami o wiele lepiej wtapia się w skórę. Przy regularnym stosowaniu wyraźnie widać poprawę w wyrównaniu nieregularności skóry, drobne przebarwienia są zminimalizowane, a linie czy zmarszczki mimiczne delikatnie spłycone. 




Podsumowując, jestem zadowolona z działanie kremu. Jest, to produkt, który zaspokaja potrzeby mojej skóry wokół oczu. Dobrze nawilża, wygładza i ujędrnia. Seria Korean Beauty bardzo mnie zainteresowała i z wielką chęcią poznam resztę kosmetyków. Najbardziej zaciekawiły mnie maski w płachcie, które jak wiecie, uwielbiam. 

Znacie kosmetyki z nowej serii Korean Beauty? 
Pozdrawiam. 

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY