NOVA KOSMETYKI | GO CRANBERRY - NATURALNA PIELĘGNACJA CIAŁA CUKROWYM PEELINGIEM Z MASŁEM SHEA ORAZ OLEJEM ŻURAWINOWYM

15:19:00


NOVA KOSMETYKI to polska marka zajmująca się produkcją wysokiej jakości kosmetyków opartych na naturalnych i wzbogaconych o innowacyjne komponenty, składnikach. Marka często zaznacza, że tworzy kosmetyki takie, jakie chciałaby sama stosować, czyli: skuteczne, bez parabenów, oparte na naturalnych składnikach oraz hipoalergiczne

Seria GoCranberry jest odpowiedzią na coraz większe wymagania dotyczące pielęgnacji ciała oraz twarzy. Receptury serii są tworzone w oparciu o składniki z certyfikatem ekologicznym, które stanowią bazę produktu. Aktualnie posiadam trzy kosmetyki z serii GoCranberry, a z ich działanie jestem bardzo zadowolona. Dzisiaj przybliżę Wam Cukrowy Peeling do Ciała z Masłem Shea i Olejem Żurawinowym


Cukrowy Peeling do Ciała z Masłem Shea i Olejem Żurawinowym przeznaczony jest do pielęgnacji każdego typu skóry. Zawiera w sobie kryształki cukru trzcinowego, który wspomaga mikrokrążenie, wygładza skórę oraz usuwa zbędny naskórek. Efekt: gładka, zregenerowana i ujędrniona skóra.

Opakowanie kosmetyku jest bardzo minimalistyczne, a jednocześnie bardzo estetyczne i cieszące oko. Peeling umieszczony został w plastikowym słoiczku z metalową nakrętką, która to właśnie nadaje cały szyk opakowaniu. Pojemność słoiczka to 200 ml. Po otwarciu kosmetyk zabezpieczony jest dodatkowym wieczkiem, dzięki temu mamy pewność, że kosmetyk jest „świeży” i gwarancję, że nie zaglądał do środka ktoś niepowołany i ciekawski. 

Peeling urzekł mnie swoją konsystencją. Jest gęsty, treściwy, a jednocześnie lekki jak mus. Peeling należy do tych gruboziarnistych i znajdziemy w nim dużo, a nawet bardzo dużo cukru - bardzo mi się to podoba, ponieważ gwarantuje to dobry efekt ścierania. Peeling posiada słodki, rześki i owocowy zapach - zdecydowanie jest to zapach żurawiny. 

Mimo iż opakowanie peelingu wydaje się średnich rozmiarów, to jest dość wydajny. Zazwyczaj peeling wykonuję na partiach ciała takich jak uda, brzuch pośladki i ramiona. Drobinki cukru dokładnie masują ciało, jednocześnie pozbawiając go martwego naskórka. Zawartość masła shea oraz oleju żurawinowego zmiękczają skórę i dodatkowo ją natłuszczają (pozostawia na skórze delikatny film), dzięki czemu skóra po jego zastosowaniu jest dobrze nawilżona i nie wymaga użycia balsamu. Po zastosowaniu peelingu skóra jest wyraźnie gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Dodatkowym plusem jest zapach, który pozostaje na skórze. 

Skład: Sucrose, Vitis Vinifera Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Tocopheryl Acetate, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Parfum

Cena: 35,50 zł/200ml



Gdybym miała podsumować ten produkt jednym słowem, było by to słowo „PERFEKCYJNY”. Dawno nie miałam tak wspaniałego produktu, który dostarczałby mojej skórze wszystkiego, co jest jej potrzebne. Peeling wygładza skórę, ujędrnia, nawilża, a jednocześnie nie podrażnia skóry. Skład, krótki i świetny - pozbawiony chemii. Peeling spełnia wymagania wegan i wegetarian, ponieważ nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Nie doszukałam się w nim żadnych minusów - jedynie chciałabym go mieć w bardzo dużej pojemności, aby był ze mną długo. Z czystym sumieniem polecam ten produkt. 

Ten oraz inne kosmetyki marki Nova Kosmetyki znajdziecie na stronie internetowej marki. Warto wspomnieć, iż marka wspiera fundację Mam Marzenie.

Znacie produkty Nova Kosmetyki? Co się u Was sprawdziło?
Pozdrawiam. 

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY