REGENERUM - DWA KROKI DO PIĘKNYCH STÓP - REGENERACYJNE SERUM ORAZ KURACJA DO STÓP W SKARPETACH

13:35:00


Za oknem lato w pełni. Słońce i wysokie temperatury sprzyjają temu, że na naszych stopach goszczą sandałki, a co za tym idzie? Odsłaniamy nasze stopy. Niestety wiele z nas ma ze stopami problemy. Szorstka skóra, pękające pięty czy przebarwienia, to sprawia, że w sandałach czujemy dyskomfort. Z pomocą przychodzi nam wiele produktów, które mają za zadanie wyleczyć powyższe dolegliwości. 

Jakiś czas temu otrzymałam możliwość bliższego zapoznania się z kosmetykami marki REGENERUM - regeneracyjne serum do pięt oraz regeneracyjna kuracja dla stóp w postaci skarpetZadaniem obu produktów jest intensywne nawilżenie, zregenerowanie oraz ochrona i zabezpieczenie skóry na stopach


Regeneracyjne serum do pięt intensywnie nawilża pięty, regeneruje je zapewniając im gładkość i miękkość. Uelastycznia skórę i zabezpiecza ją przed pękaniem. Zawiera mocznik - 30%, kompleks witamin A, E i F oraz lanolinę

Produkt zamknięty został w odkręcanej tubce o pojemności 30g. Łatwo wydostać z niej kosmetyk. Całość umieszczona została w kartoniku, na którym znajdziemy wszystkie najpotrzebniejsze informacje. 

Serum ma lekką, ale bardzo treściwą konsystencję o pastelowo-żółtym zabarwieniu. Z łatwością daje się rozsmarować, ale potrzebuje dłuższej chwili aby się wchłonąć, dlatego produkt stosowałam przed pójściem spać. Zapach kosmetyku jest bardzo delikatny, lekko ziołowy. Przypomina mi troszkę zapach produktu dla dzieci - Linomag. 

Już od pierwszego użycia wiedziałam, że to będzie coś fajnego. Od razu po rozsmarowaniu skóra stała się miękką i dobrze nawilżona. Rano efekt nadal się utrzymywał. Serum stosowałam codziennie przed spaniem. Niewielką ilość serum wsmarowałam w pięty oraz punktowo nakładałam na suche partie stóp. Efekt regeneracji był widoczny już po tygodniu stosowania. Skóra stała się bardziej gładka i miękka. Zrogowaciały naskórek na stopach został usunięty. Nie spotkałam jeszcze żadnego produktu, który dałby tak szybkie i zadowalające efekty. Serum jest bardzo wydajne, wystarczy nałożyć niewielką ilość. 

Cena: około 20 zł




Regeneracyjna kuracja w formie skarpetek to profesjonalny zabieg, który intensywnie regeneruje przesuszoną skórę, przywraca skórze gładkość i elastyczność, łagodzi podrażnienia oraz skutecznie chroni i poprawia kondycję skóry na stopach. Zawiera olej z róży, witaminę E, kwas hialuronowy, mocznik, masło shea oraz alantoinę.

Produkt otrzymujemy w tekturowym kartoniku, na którym umieszczone zostały szczegółowe informacje. W środku znajdziemy saszetkę z foliowymi skarpetkami, które zostały bardzo mocno nasączone aktywnym serum. 

Skarpety są dość duże - odpowiednie dla stóp do rozmiaru 42. Posiadają specjalny pasek z klejem, który ma nam zagwarantować wygodę i dopasowanie, niestety klej jest słaby i pasek się odklejał. Nie stwarza to jednak większego problemu, ponieważ zgodnie z podpowiedzią producenta na foliowe skarpetki założyłam dodatkowe bawełniane, które dzięki wytwarzaniu ciepła sprawiają, że aktywne składniki mocniej wnikają w skórę. 

Serum umieszczone w skarpetach ma bardzo ładny, różany i delikatny zapach. Produkt trzymałam na stopach około godzinę. Po zdjęciu skarpet, nadmiar serum należy wsmarować w stopy, bez konieczności ich mycia. Efekty były bardzo zadowalające. Skóra stała się miękka, gładka, doskonale nawilżona, a koloryt ładnie wyrównany. Efekt bardzo długo utrzymywał się na stopach. 

Cena: około 15 zł



Podsumowując, kosmetyki marki Regenerum bardzo dobrze spisały się na moich stopach. Skóra jest miękka, gładka i zregenerowana. Kondycja suchych i popękanych pięt znacznie się poprawiła , a ja dzięki temu mogę cieszyć się ładnymi stopami. 

Produkty marki Regenereum dostępne są wyłącznie w aptekach lub na stronie marki


Znacie kosmetyki marki Regenereum? Jak dbacie o swoje stopy?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY