BEAUTY BY BLOGGERS - RELACJA + UPOMINKI

16:18:00


7 lipca po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek Beauty by Bloggers, które organizowane jest przez Anię z bloga Kolorowy Kraj. Tym razem spotkaliśmy się w Katowicach w PUBie Niebo. Całe spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze i obfitowało w ciekawe warsztaty z których każda z nas wyniosła wiele nowych i ciekawych informacji.

Pierwsze wystąpienie należało do marki China Glaze, które podyktowane było pielęgnacji paznokci oraz nowości, czyli Gelaze - jest to produkt 2 w 1, łączy w sobie bazę oraz lakier. Ma to na celu skrócenie wykonywania manicure hybrydowego.


Kolejne marka, to Bernard Cassiere, która zaprezentowała nam swój peelingowy asortyment. Każda z nas na własnej skórze mogła przekonać się o ich działaniu, jaką mają konsystencję oraz zapach. Asortyment jest bardzo szeroki.


Następna prezentacja należała do marki Louis Widmer. Jest to szwajcarska marka zajmująca się produkcją dermokosmetyków, które dostępne są wyłącznie w wybranych aptekach. Podczas wystąpienia mogłyśmy poznać konsystencję wybranych kosmetyków oraz ich zapach, który mnie zachwycił. Jestem w trakcie używania niektórych kosmetyków i powiem wam, że przepadłam - są wspaniałe.


Ostatnia marka, która zaprezentowała nam swoje kosmetyki to Milani. Pani Iza ze swoim mężem Łukaszem pokrótce zaprezentowali nam asortyment marki, który opiera się na kosmetykach kolorowych. 



A oto kilka niespodzianek od sponsorów :) 

Marka O2Skin obdarowała nas kosmetykami, które już dobrze znam, są nimi głęboko nawilżający krem na dzień, żelowy krem pod oczy oraz próbki.



IOSSI, to marka, którą znam z blogów, ale jeszcze nie miałam okazji poznać działania ich kosmetyków. Pierwsze testy mam już za sobą i zapowiada się ciekawie. W pudełku znalazłam serum nawilżające do twarzy, krem regenerująco-nawilżający do twarzy oraz nawilżająco-peelingująca pasta do mycia twarzy z ryżem i kokosem. 


Od BERNARD CASSIERE każda z nas otrzymała preparat głęboko oczyszczający pory oraz próbki peelingów do ciała i twarzy.


Marka LOUIS WIDMER obdarowała nas wspaniałą paczką, w której znalazłam ogrom kosmetyków. Żel pod prysznic, serum oraz peeling do twarzy to prawdziwe perełki, które zachwycają zapachem i działaniem. 


Każdy z uczestników mógł wybrać sobie jeden produkt spośród asortymentu marki DECLARE. Ja postawiłam na krem łagodząco kojący. Krem ma bardzo bogatą konsystencję, która intensywnie nawilża, koi i regeneruje skórę. 


VITA LIBERATA podarowała nam bardzo ciekawy kosmetyk - Body_Blur, czyli produkt, który daje ciału natychmiastową opaleniznę oraz make-up. 


Od marki MBG otrzymałam zestaw do pielęgnacji i regeneracji rąk oraz paznokci Trind. Bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie balsam do skórek oraz krem do rąk.


Od marki MARION otrzymałam zestaw do pielęgnacji włosów prostych oraz dwa produkty z nowej serii miód i cytryna.


Marka TOŁPA podarowała nam kosmetyki pielęgnacyjne z nowej linii Nature Story. Płyn do demakijażu oraz żel do mycia twarzy delikatna bawełna, sprawdzają się naprawdę świetnie. 


MILANI to dla mnie zupełna nowość. W małej paczuszce znalazłam pomadkę powiększająca usta, we wspaniałym kolorze - z ustami działa cuda, moją miłość, czyli matową pomadkę w pięknym odcieniu 60 matte innocence. Dodatkowo znalazł się róż do policzków oraz próbki kremów do rąk. 


REVITACELL to marka znana mi z kosmetyków do pielęgnacji rzęs i brwi. Tym razem będę mogła poznać działanie kosmetyków pielęgnacyjnych. 


CHINA GLAZE podarowała nam swoją nowość - Gelaze, czyli bazę i lakier w jednym oraz top, który według informacji zawartych w internecie, jest jednym z najbardziej błyszczących topów. 


BELL obdarowała nas kosmetykami kolorowymi ze swojej nowej linii. W paczce znalazłam potrójny róż do policzków, pomadkę, błyszczyk oraz lakier do paznokci.


MDR GRY zadba o naszą dobrą zabawę.Tym razem w moje ręce wpadła gra - Gierki Małżeńskie. 



Ani serdecznie dziękuję, że po raz kolejny mogłam wziąć udział w tak wspaniałym spotkaniu, które polega nie tylko na ploteczkach, ale przede wszystkim na zaczerpnięciu ogromnej wiedzy z odbywających się warsztatów. 


Co sądzicie o takich spotkaniach blogerek? Lubicie chodzić na takie spotkania, a może same je organizujecie? 

Pozdrawiam!










0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY