NOWOŚĆ NIVEA - SUCHY SZAMPON 3W1 DLA BLONDYNEK

11:16:00


Suchy szampon to kosmetyk, który znam doskonale. Przetestowałam większość szamponów, które są dostępne na naszym rynku, w poszukiwaniu idealnego zastępcy słynnego Batiste. Niestety zawsze z pokorą do niego wracałam. W końcu coś się zmieniło....Marka NIVEA wypuściła na rynek suchy szampon, który dostępny jest w trzech wariantach, dla blondynek, szatynek oraz brunetek. Ja jestem posiadaczką włosów blond, dlatego to właśnie o tej wersji Wam dzisiaj opowiem.


Suchy szampon dla blondynek Fresh Revive z formułą 3w1, ma za zadanie odświeżyć włosy, delikatnie je oczyścić nie podrażniając skóry głowy oraz ożywić odcień włosów blond, nie pozostawiając na nich resztek produktu w postaci białego nalotu.

Szampon zamknięty został w butelce o pojemności 200ml, jednak dostępna jest również mniejsza wersja - 100ml idealna do torebki, lub podróżnej kosmetyczki. Szampon aplikujemy za pomocą wygodnego atomizera, który się nie zacina. Szata graficzna opakowania bardzo mi się podoba, jest kolorowa i przykuwa oko.

Szampon aplikujemy około 30 cm od włosów - spray robi za nas cała robotę. Po aplikacji delikatnie wmasowujemy kosmetyk we włosy, dzięki temu są one natychmiast odświeżone i doskonale odbite od nasady. Jeżeli naniesiecie zbyt dużo produktu, bez problemu możecie go usunąć poprzez wyczesanie. Kolejnym plusem produktu jest jego wspaniały zapach, ktróy od momentu spryskania włosów, utrzymuje się, aż do ich umycia. Wyczuwalne są w nim kwiatowe i bardzo świeże aromaty, które mieszają się z klasycznym zapachem Nivei - idealne połączenie.

Skład: Butane, Isobutane, Propane, Oryza Sativa Starch, Alcohol Denat., Quaternium-26, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Limonene, Linalool, Parfum.



Jest to jeden z lepszych szamponów jakie stosowałam. Kosmetyk doskonale spełnia obietnice producenta po przez długotrwałe odświeżenie włosów i dodanie im objętości. Zapach kosmetyku utrzymuje się bardzo długo - aż do umycia włosów. Suchy szampon, to idealne rozwiązanie na szybkie wyjścia, w kilka chwil możemy uzyskać efekt odświeżonych włosów. Z wielkim zadowoleniem mogę powiedzieć, że znalazłam godnego zastępcę słynnych suchych szamponów. Polecam!

Szampony od sierpnia będą do kupienia w drogeriach Rossmann.


Używacie tego typu produktów? Jaki suchy szampony jest waszym numerem jeden?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY