MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO UŻYCIA - WELLNESS&BEAUTY - MASŁO DO CIAŁA Z EKSTRAKTEM Z KWIATÓW WIŚNI I RÓŻY

10:10:00



Mimo, iż wiem, \że pielęgnacja ciała jest bardzo ważna, to dość często zapinam o tym (lub po prostu mi się nie chce), aby po prysznicu dać skórze dodatkową dawkę nawilżenia. Jakiś czas temu natrafiłam na produkt, który sprawił, że zaczęłam regularnie balsamować ciało. Tym produktem jest masło do ciała z ekstraktami z kwiatów wiśni i róży marki Wellness&Beauty, która do nabycia jest tylko w drogeriach Rossmann. 




Produkt otrzymujemy w plastikowym opakowaniu o pojemności 200ml. Szata graficzna bardzo mi się podoba. Jest prosta i delikatna dla oka, jednak mimo to, wyróżnia się na drogeryjnej półce. Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu, pozwala nam zużyć kosmetyk do samego końca. 

Masło posiada bardzo gęstą i treściwą konsystencję, ale nie jest ono tłuste czy klejące. Doskonale daje się rozprowadzić na ciele i szybko się wchłania. Mimo swojej konkretnej konsystencji, masło jest lekkie dla skóry. Zapach kosmetyku to coś wspaniałego. Cudowny aromat kwiatów wiśni w połączeniu z aromatem róży sprawia, że to istny raj dla nosa. To właśnie ten piękny, wiosenny, kwiatowy aromat sprawił, że codziennie po prysznicu sięgam po ten produkt. 



Masło sprawdza się na mojej skórze doskonale. Jest przyjemne w aplikacji, szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Dobrze nawilża i wygładza skórę. Dzięki regularnemu stosowaniu, masło poprawiło kondycję mej skóry. Stała się ona bardziej miękka i elastyczna. Produkt przynosi skórze ukojenie i łagodzi drobne podrażnienia. Używanie tego produktu to nie tylko raj dla skóry, ale również i dla nosa. Koniecznie musicie zapoznać się z tym produktem. Jak na razie jest on numerem jeden wśród maseł, które do tej pory miałam okazję stosować. Z pewnością kupię kolejne opakowanie. 

Produkt do nabycia jest w Rossmannie w cenie 14,99 zł / 200ml. Obecnie trwa promocja i masełko możecie kupić w cenie 11,99 zł.


Lubicie kosmetyki z serii Wellness&Beauty? Jakie produkty sprawdziły się u Was najlepiej?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY