BIOOLEO COSMETICS - PACZKA AMBASADORSKA

10:38:00


Jakiś czas temu informowałam Was o tym, iż zostałam jedną z ambasadorek marki BIOOLEO COSMETICS. Jak wiecie, nie jestem osobą, która kocha naturalną pielęgnację. Jednak od pewnego czasu  zauważyłam, że kosmetyki naturalne coraz częściej towarzyszą mi w codziennej pielęgnacji i jestem z tego powodu zadowolona. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować zawartość pierwszej paczki ambasadorskiej oraz pokrótce opowiedzieć, jak kosmetyki się u mnie sprawdziły. 



Oba olejki zamknięte zostały w ciemnych, szklanych buteleczkach (chroni zawartość przed promieniowaniem UV). Buteleczki wyposażone zostały w aplikatory w postaci pipety, która jest bardzo wygodna w użyciu - dokładnie odmierza kosmetyk. Jedyne co odróżnia oba olejki, to kolory nakrętek.

Olej ze słodkich migdałów + magnolia posiada bardzo wysokie właściwości nawilżające, regenerujące i odmładzające, dlatego jest szczególnie polecany dla skóry dojrzałej. Olej jest bardzo łagodny dla skóry ponieważ składa się głównie z nienasyconych kwasów tłuszczowych. Składniki aktywne - kwas oleinowy, kwas linolowy, witaminy A, B1, B2, B6, D i E.

Olej posiada przepiękny, kwiatowy zapach. Jest słodki a zarazem świeży i orzeźwiający. Olejek posiada lekką i nietłustą formułę. Po nałożeniu szybko się wchłania, pozostawia delikatną warstwę ochronną, która nie jest tłusta i kleista. Ze względu na dość kapryśną cerę, olejek stosuję dwa razy w tygodniu zamiast kremu - sprawdza się idealnie. Doskonale nawilża skórę oraz wygładza. Rano skóra jest promienna. Olejek doskonale sprawdza się również w demakijażu. Jednak najbardziej uwielbiam go na włosach. Niewielką ilość olejku wcieram w mokre końcówki. Nadaje im nie tylko wspaniały zapach, ale wygładza je i zapobiega rozdwajaniu. 

Skład: Pronus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum.

Cena: 64,99 zł / 30 ml.


Olej macadamia o zapachu whisky i tytoniu zapewnia skórze odpowiednią jędrność i napięcie. Wygładza, zmiękcza oraz przenika do skóry właściwej, gdzie aktywuje jej funkcje regenerujące. Olej makadamia polecany jest przede wszystkim osobom o cerze suchej, wrażliwej, dojrzałej i podrażnionej. Właściwości oleju pozwalają na pielęgnację suchych i zniszczonych włosów. Składniki aktywne: kwas palmitooleinowy, skwalen, witaminy A i E, kwas oleinowy.

Olej nie specjalnie zachwycił mnie swoim zapachem. Wolę nuty kwiatowe, owocowe i świeże. Tutaj zapach jest dość ciężki, bardzo męski. Kosmetyk stosuję głównie na włosy. Wcieram olej w suche włosy, pozostawiam na 1-2 godziny po czym myję włosy jak zwykle. Taki zabieg sprawia, że włosy są sprężyste, gładkie, dobrze odżywione oraz zyskują zdrowego blasku. Kilka kropli oleju dodaje również do maski i odżywki, aby wzmocnić ich działanie.

Skład: Oil Macadamia Temifolia Seed, Parfum, Citronellol, Eugenol, Coumann, Limonene, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

Cena: 79,99 zł / 30 ml.



Olejek rycynowy, zamknięty został w opakowaniu typowym dla oliwek przeznaczonych do pielęgnacji skórek  Stosuję go do paznokci i skórek. Olejek zmiękcza skórki i je nawilża. Dzięki niemu zauważyłam, że obszary przy paznokciach są o wiele ładniejsze i zdrowsze, skórki się nie przesuszają. Olejek posiada piękny, owocowy zapach. Olej rycynowy stosowany może być również do włosów, rzęs czy brwi. Precyzyjny pędzelek ułatwia jego nakładanie. 

Cena: 19,90 zł / 10 ml.

Do przesyłki została dołączona także saszetka z solą do kąpieli Skarby Maroka - ładny, owocowo-orientalny zapach.


Tak prezentuje się zawartość pierwszej, ambasadorskiej paczki. Najbardziej zadowolona jestem z oleju ze słodkich migdałów oraz olejku rycynowego. Są to produkty, które zachwyciły mnie nie tylko działaniem, ale i zapachem. Wszystkie kosmetyki do nabycia są na stronie Biooleo Cosmetics.

NA HASŁO ambasadorka2018 otrzymacie 35% rabatu na cały koszyk. Będę wdzięczna, jeżeli w momencie robienia zakupów, w uwagach wpiszecie od jakiej ambasadorki uzyskaliście rabat, czyli ode mnie. Kochani korzystajcie, bo naprawdę warto.


Znacie kosmetyki marki Biooleo Cosmetics?

Pozdrawiam!   

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY