DERMENA - ZAPANUJ NAD SWOIMI WŁOSAMI - SZAMPON HAMUJĄCY WYPADANIE WŁOSÓW ORAZ STYMULUJĄCY ICH ODRASTANIE

08:00:00


Wypadanie włosów nadal jest dla mnie bardzo ważnym tematem. Wciąż mi towarzyszy, ale zostało ono zadowalająco zminimalizowane. Niemniej dalej szukam kosmetyków, które wspomogą moją kurację przeciw wypadaniu włosów. Tak o to, w moje ręce trafił szampon marki DERMENA, który hamuje wypadanie włosów i stymuluje ich odrastanie

Szampon przeznaczony jest do pielęgnacji osłabionych i nadmiernie wypadających włosów. Jako jedyny na rynku zawiera molekułę Regen7 - aktywną substancję pochodzenia witaminowego, która wzmacnia mieszek włosowy oraz poprawia jego odżywienie, stymulując odrastanie włosów. 


Szampon zamknięty został w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Całość utrzymana jest w biało-niebieskich kolorach. Sam wygląd opakowania zdecydowanie przypomina mi produkt apteczny. Szampon dodatkowo umieszczony został w kartonowym pudełku, na którym widnieją wszystkie najpotrzebniejsze i najistotniejsze informacje o produkcie. 

Konsystencja szamponu jest lekko gęsta o delikatnie brązowym/słomkowym zabarwieniu. Szampon pieni się dobrze, jednak nie jest to piana jaką uzyskamy z drogeryjnych szamponów. Zapach kosmetyku jest przyjemny, delikatny i lekko ziołowy z nutą świeżości. Nie jest intensywny, dlatego na włosach pozostawia jedynie delikatne świeże nuty.


Szampon sprawdza się dość dobrze. Dokładnie oczyszcza skórę głowy oraz włosy, nie plącząc ich. Spłukuje się bez problemu. Po zastosowaniu szamponu zauważyłam znaczną poprawę w kondycji moich włosów. Są gładkie, miękkie i bardziej sypkie. Szampon w zadowalającym stopniu zahamował wypadanie włosów. Po umyciu, nie musiałam wyciągać garści włosów z grzebienia. Zarówno ja, jak i moja fryzjerka zauważyłyśmy dużo nowych włosków, co świadczy o tym, że szampon stymuluje odrastanie nowych włosów. Podsumowując, jeżeli zmagasz się z nadmiernym wypadaniem włosów myślę, że szampon marki Dermena będzie dobrym wyborem. 

Kosmetyk do nabycia jest w aptekach (ich wykaz znajdziecie TUTAJ), w cenie około 20-25 zł / 200 ml.


Jak radzicie sobie z nadmiernym wypadaniem włosów? 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY