BIONIGREE - ODŻYWKA NAWILŻAJĄCA DO SKÓRY GŁOWY I WŁOSÓW

21:07:00

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją specjalistycznego kosmetyku do pielęgnacji skóry głowy i włosów, jakim jest Odżywka Nawilżająca marki BIONIGREE. Przyznać muszę, że początek testowania tego produktu wywołał we mnie nieco mieszane uczucia. Jednak im dłużej stosowałam odżywkę, tym więcej zalet w niej widziałam. Jeżeli chcecie wiedzieć jak sprawdził się u mnie ten dość interesujący produkt, to zapraszam do czytania.


BIONIGREE, to polska marka, która specjalizuje się w produkcji naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry głowy oraz włosów. Czołowym składnikiem wszystkich produktów jest czarna porzeczka. W odżywce, którą opisuję, odpowiada głównie za nawilżenie.



Produkt otrzymujemy w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Pompka gwarantuje nam wygodę w aplikacji. Minimalizm szaty graficznej zdecydowanie zdobył moje serce. Od razu wiadomo, co jest głównym składnikiem produktu.

Konsystencja odżywki bardzo mnie zaskoczyła, gdyż jest ona bardzo płynna. W tej sytuacji pompka ułatwiła mi aplikacje produktu, gdyż robiłam to bezpośrednio na skórę głowy oraz włosów - tak było najłatwiej. Zapach odżywki jest bardzo świeży, owocowy i naturalny - długo pozostaje na włosach.

Składniki odżywki według INCI: aqua, glycerin, cetearyl alcohol, stearyl alcohol, ribes nigrum fruit extract, betula alba bark extract, isopropyl isostearate, betaine, polyepsilon-lysine, argania spinosa kernel oil, ricinus communis seed oil, malus domestica fruit cell culture extract, xanthan gum, lecithin, sucrose palmitate, glyceryl stearate, glyceryl stearate citrate, sucrose, mannan, hydrolyzed vegetable protein, glutamine, caffeine, methyl nicotinate, parfum, lactic acid


Wielkim zaskoczeniem była dla mnie konsystencja produktu, która jest płynna. Od zawsze słowo odżywka kojarzyło mi się z czymś treściwym, gęstym i kremowym. Tutaj jest zupełne tego przeciwieństwo. Muszę jednak przyznać, że inna konsystencja mogłaby nie zdać tutaj egzaminu i spowodowałaby brak zamierzonego efektu. Zatem jakie uzyskałam rezultaty po jej zastosowaniu? Bardzo zadowalające. Dość często zdarza mi się, że szampony powodują u mnie swędzenie. Podczas stosowania tej odżywki  to odczucie znikło - efekt ten utrzymuje się nawet po zaprzestaniu stosowania kosmetyku. Zauważyłam również, że włosy pozostają dłużej świeższe i bardziej odbite od nasady. Na całej długości włosów widoczne jest ich wygładzenie oraz zmiękczenie. Produkt nie spowodował u mnie żadnego zaczerwienienia (producent informuje, iż zjawisko to może się pojawić i jest to przemijający efekt) czy uczulenia.


Koszt odzywki, to 64,00 zł / 200 ml. Dostępna jest w sklepie internetowym producenta.



Poznaliście już produkty marki Bionigree? Jakie polecacie?

Pozdrawiam!

20 KOMENTARZY

  1. No i w sumie takich pozytywnych efektów się spodziewałam po takim przyjemnym składzie :) Muszę koniecznie ją wypróbować. Jakiś szampon z resztą też bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę droga jak na odżywkę do włosów ale jak tak działa to chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywki nie znam ale wczoraj dotarło do mnie serum oczyszczające do skóry głowy i jestem strasznie ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również zaskoczyła konsystencja tej odżywki ale działanie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się, bo ostatnio dokucza mi swędzenie skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale wiesz, że lubię takie cudeńka testować do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że cena tak wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że Ci się sprawdziła ta odżywka. W sumie też bym się zdziwila na początku jej konsystencja 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja to największe zaskoczenie tego produktu :P

      Usuń
  10. ooo nie miałam o niej pojęcia, mam fajne serum tej marki ale odżywki nie znałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum niedługo będę miała okazję wypróbować na sobie. Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
  11. Chętnie wypróbowałabym tę odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam z tej marki serum do skóry głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam jedną odżywkę z bionigree

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi bardzo ciekawie, nabrałam ochoty aby ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY