MEDIECT - OCZYSZCZAJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCA MASKA BĄBELKOWA

17:53:00


Produkt, o którym będę dzisiaj pisać, na pewno jest Wam dobrze znany choćby z widzenia. Instagram został zalany zdjęciami oraz filmikami o maskach oczyszczających marki MEDIECT. Dzięki temu, że zostałam jedną z ambasadorek marki, ja również mogłam przekonać się o sile działania tych produktów.

Oczyszczająco-rozświetlająca maska bąbelkująca ma za zadanie oczyścić naszą skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Połączenie aktywnego węgla z kwasem migdałowym i ekstraktem z aloesu ma usunąć martwe komórki, dogłębnie oczyścić skórę codziennych zanieczyszczeń, a jednocześnie pozostawić ją rozświetloną oraz pełną blasku.


Maskę otrzymałam w kartonowym opakowaniu, w którym znajdowały się trzy sztuki maski, każda w oddzielnym opakowaniu ze świetną grafiką, rzucającą się w oko. Maska wykonana jest z czarnej, miękkiej tkaniny, która posiada idealne wycięcia na nos, oczy oraz usta. Świetnie trzyma się naszej skóry, co sprawia, że wykonanie domowych czynności w trakcie jej użycia nie sprawia żadnego problemu.

Składniki aktywne, jakie zawarte są w masce to:
  • aktywny węgiel z Japonii
  • kwas migdałowy
  • glicyryzynian dipotasowy
  • ekstrakt z aloesu
Maska po nałożeniu na twarz momentalnie zaczyna bąbelkować, dając przyjemne uczucie delikatnego masażu. Maskę trzymamy na buzi od 3 do 5 minut. Po jej ściągnięciu na buzi zostają resztki serum, które przed zmyciem delikatnie masuję, przez co maska ponownie wytwarzała pianę, a ja mogę poczuć jej mocniejsze działanie.



Po zastosowaniu maski skóra jest wyraźnie oczyszczona, miękka oraz gładka w dotyku. Zauważyłam również, że jej koloryt jest dobrze wyrównany, a pory delikatnie zwężone. Z nawilżenia skóry także jestem zadowolona, jednak nie jest ono na tyle wystarczające, bym mogła zrezygnować z dalszej pielęgnacji. Maska dobrze wykonała swoje zadanie, jakim jest oczyszczenie i rozświetlenie skóry, a efekt bąbelkowania jest świetnym umilaczem. Jedyny minus maski to jej cena, która moim zdaniem jest nieco wysoka.

Maskę można kupić na stronie producenta w cenie 35,00 zł za sztukę.


Znacie maski marki Mediect? Lubicie bąbelkujące maseczki?
Pozdrawiam :)

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY