THE BODY SHOP TEA TREE - POŻEGNAJ NIEDOSKONAŁOŚCI DZIĘKI SERUM Z OLEJKIEM Z DRZEWA HERBACIANEGO

17:43:00



Nie ma nic gorszego, gdy na twarzy pojawia się niespodzianka w postaci niechcianego przyjaciela. Trądzik czy wypryski, wcale nie muszą zakończyć się w wieku młodzieńczym. Jest wiele osób, które zmagają się z tym problemem również w wieku dorosłym. Jedną z takich osób jestem i ja. Moja cera miewa gorsze i lepsze dni, ale w czasie tych gorszych muszę sięgać po produkty, które w bardzo szybkim czasie uspokoją stany zapalne, zredukują ich powstanie oraz sprawią, że ich gojenie zostanie przyspieszone. Jednym z takich produktów okazało się serum THE BODY SHOP serii TEA TREE, które znalazłam na Ezebra.pl w super cenie.

Serum przeciw niedoskonałościom w postaci lekkiego koncentratu ma za zadanie zmniejszyć niedoskonałości oraz zaskórniki, poprawiając jednocześnie ogólny wygląd skóry. Po 4 tygodniach użytkowania nasza cera ma zostać oczyszczona, wygładzona a niedoskonałości oraz zaczerwienienia mają być wyraźnie zredukowane. 

Serum zamknięte zostało w uroczej, zielonej buteleczce wykonanej z ciemnego szkła. Butelka zakończona została aplikatorem w postaci pipety, która działa bez zarzutu (spotkałam się z takimi, które nie nabierały produktu, albo szkiełko odpadało od nakrętki). Serum posiada bardzo lekką, płynną konsystencję przypominającą olejek, jednak po aplikacji momentalnie się wchłania, nie pozostawiając po sobie tłustego czy lepkiego filmu. Kosmetyk posiada zapach typowy dla drzewa herbacianego, nie jest on bardzo silny. Osobiście się z nim polubiłam. 



Skład: Aqua/Water/Eau, Alcohol Denat., Propanediol, PPG-26-Buteth-26, Phenoxyethanol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil/Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Caprylyl Glycol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Salicylic Acid, Xanthan Gum, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Disodium EDTA, Medicago Sativa Extract/Medicago Sativa (Alfalfa) Extract, Potassium Hydroxide, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Limonene, Sodium Hyaluronate, Citral, t-Butyl Alcohol, Sodium Benzoate, Citronellol, Leptospermum Petersonii Oil, Tocopherol.

Cena: 43,69 zł / 50ml - ezebra.pl (obecnie trwa promocja 39,99 zł) 
69,90 zł / 50ml zł The Body Shop


Serum stosuję według zaleceń producenta, rano i wieczorem. Nakładam kilka kropel kosmetyku bezpośrednio na twarz, skupiając się bardziej na miejscach, w których pojawili się nieprzyjaciele. Serum jest lekkie i po aplikacji dość szybko się wchłania. Pomimo tego, że zawiera w sobie olejek z drzewa herbacianego, serum nie pozostawia na twarzy tłustego filmu. Dlatego dobrze współgra z kosmetykami do makijażu. W trakcie wieczornej pielęgnacji serum spisuje się równie dobrze, pozostawiając skórę bardzo gładką i miękką. Rano koloryt skóry jest bardziej równomierny, drobne zmiany zmniejszone a nowe się nie pojawiają. Obawiałam się, że kosmetyk będzie powodował przesuszenia, jednak nic takiego nie ma miejsca. Za każdym razem jestem zadowolona z efektów, jakie pozostawia na mojej skórze. Dodatkowym plusem serum jest jego wydajność, 50ml buteleczka zapewne starczy na kilka miesięcy. Ja swoje serum stosuję od ponad miesiąca i zużycie jest znikome. 

Serum dostępne jest w The Body Shop, jednak o wiele taniej dostaniecie je na Ezebra.pl, gdzie akurat trwa promocja 39,90 zł/50ml. W drogerii znajdziecie również inne kosmetyki marki The Body Shop w bardzo fajnych cenach. 


Znacie kosmetyki z serii Tea Tree? Lubicie kosmetyki The Body Shop?
Pozdrawiam.

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY