NOWA ODSŁONA ANTYPERSPIRANTU NIVEA - BLACK&WHITE INVISIBLE SILKY SMOOTH

17:40:00


NIVEA to marka wręcz pokoleniowa, nie ma osoby, która by jej nie znała. W ostatnim czasie wypuściła na rynek dużo nowości, o których wspominam na blogu. Dzisiaj przed Wami kolejna nowość, antyperspirant black&white Invisible w nowej odsłonie silky smooth, który ma zapewnić delikatnej skórze świeżość oraz gładkość. 


Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth to produkt, który ma zapewnić naszej skórze doskonałą i niezawodną ochronę przed poceniem aż do 48 godzin, Przeźroczysta formuła nie brudzi ubrań. Pozostawia uczucie jedwabiście gładkiej skóry, nawet przy codziennym goleniu nie podrażniając jej. Nie zawiera alkoholu.

Antyperspirant mieści się w typowej buteleczce, która zwęża się ku górze. Ładna szata graficzna, której elegancji dodają złote elementy, sprawiają, że produkt wyróżnia się na półce. W kosmetyku zaskoczył mnie zapach. Jest on zupełnie odmienny od tych, które zawsze kojarzą się z marka Nivea. Tym razem jest on słodki, bardzo kobiecy, a jednocześnie świeży i delikatny. Po aplikacji bardzo długo utrzymuje się na ciele.

Skład: Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Octyldodecanol, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Benzyl Salicylate, Parfum



Lubię antyperspiranty tej marki. Mój ulubiony to ten niebieski o klasycznym zapachu. Mimo iż nie mam problemów z poceniem się, to z działania antyperspirantu jestem zadowolona - pozwolą mi czuć się komfortowo. Dzięki delikatnej formule można stosować go tuż po depilacji bez obawy o podrażnienia czy uczucie szczypania - nic takiego nie ma miejsca. Dodatkowo plusem jest ładny, kobiecy zapach, który bardzo długo utrzymuje się na ciele. 48 godzin ochrony? Do tego stwierdzenia podeszłabym raczej z dużą rezerwą. Po raz kolejny nie zawiodłam się na antyperspirancie marki Nivea i ze spokojem mogę go polecić. 

Kosmetyk dostępny jest w drogeriach kosmetycznych w cenie około 10,00 zł / 150 ml (dostępny jest również w pojemności 250 ml około 14,00 zł)


Znacie tę nowość? Jakie antyperspiranty polecacie? 
Pozdrawiam.

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY