ULUBIEŃCY OSTATNICH MIESIĘCY

16:44:00



Kwiecień w pełni, za oknem cudowna pogoda, a ja zdałam sobie sprawę z tego, że na blogu dawno nie publikowałam wpisu z ulubieńcami. Tym razem zaprezentuję Wam perełki, które już od dłuższego czasu stosuję, a z ich działania jestem bardzo zadowolona. Będą to głównie kosmetyki pielęgnacyjne, chociaż znajdzie się i jeden makijażowy rodzynek. 


NOVACLEAR 
Oczyszczający i łagodzący tonik do twarzy
Produkt ten, przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej, czyli takiej, jaką posiadam. Tonik bardzo dobrze sprawdza się podczas porannej i wieczornej pielęgnacji. Po oczyszczeniu twarzy używam toniku, aby przywrócić naturalne pH skóry - ten tonik radzi sobie z tym idealnie. Dzięki zawartości alantoniny i wyciągu z kozierdaki, tonik działa łagodząco i przeciwzapalnie. Bardzo fajnie radzi sobie z matowieniem skory. Przywraca jej komfort i odświeża. 

NOVACLEAR 
Maseczka do cery tłustej i trądzikowej
Maska posiada zbitą konsystencję o przeźroczysto-mlecznym zabarwieniu. Rozsmarowana na twarzy jest niezauważalna, aż do momentu zaschnięcia. Potem zmienia się w mleczną powłokę, którą bez problemu można usunąć tylko wodą z dodatkiem żelu do mycia twarzy. Maska idealnie oczyszcza skórę, łagodzi zaczerwienienia i absorbuje nadmiar łoju. Jestem z niej bardzo zadowolona. Maskę należy stosować rano i wieczorem. Ja skróciłam ten czas i stosuje ją dwa-trzy razy w tygodniu. 


HRISTINA
Mleczko przeciwtrądzikowe z dodatkiem róży bułgarskiej
To kolejny produkt, którego działanie bardzo dobrze wpłynęło na stan mojej skóry. Produkt aplikuję co drugi dzień, tylko wieczorem. Powodem tego jest mocne działanie kosmetyku. Mleczko, o delikatnie żółtym zabarwieniu, posiada mocno alkoholowy zapach. Łagodzi go jednak cudowny aromat róży. Mleczko aplikuję na oczyszczoną skórę (nie nakładam potem kremu). Produkt nieco rozbiela twarz, podczas zastygania pojawia się delikatne uczucie ściągania. Już po kilku użyciach zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej skóry. Istniejące krostki zaczęły znikać. Natomiast nowe pojawiają się sporadycznie. Kosmetyk działa ściągająco na pory, wykazuje właściwości antyseptyczne i przeciwzapalne. 

HRISTINA
Odmładzający krem pod oczy kawior & ślimak
Krem posiada bardzo gęsta i treściwą konsystencję. Wystarczy niewielka ilość, aby dokładnie pokryć okolice pod oczami. Krem nie posiada zapachu. Jest delikatny dla okolic oczu. Głęboko nawilża i wygładza skórę. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam delikatne rozjaśnienie skóry pod oczami, jak i na powiekach. Stała się ona sprężysta i dobrze nawilżona. 


ACIDBOOST
Aksamitny krem o działaniu łagodzącym
Kosmetyk ten jest głównie dedykowany dla skóry po zabiegach u kosmetyczki - moja skóra taka nie jest. Jednak krem ma doskonały wpływ na poziom jej nawilżenia. Stosuję go codziennie, od miesiąca, rano i wieczorem. Dzięki temu produktowi zauważyłam, że skóra stała się bardziej miękka w dotyku. Zyskała zdrowego koloru, a suche skórki to przeszłość. Produkt przyspiesza regenerację skóry i łagodzi zaczerwienienia. Krem posiada lekką konsystencję, dzięki czemu idealnie nadaje się pod makijaż. Doskonale współgra z kosmetykami kolorowymi. 

BIOLONICA
Krem regenerujący do rąk
O kosmetykach tej marki zrobiło się ostatnio dość głośno, i wcale mnie to nie dziwi. Krem do rąk z komórkami macierzystymi jabłoni, działa jak lekarstwo na spierzchnięte dłonie. Krem posiada lekką konsystencję, ale jednocześnie jest ona na tyle treściwa, że daje skórze dłoni odpowiednie nawilżenie. Doskonale regeneruje skórę i ją zmiękcza. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy. 


LIRENE 
Żel z olejkiem pod prysznic argan & marakuja
Świetny, i jeden z niewielu, produkt, który zniwelował uczucie suchości i swędzenia skóry po prysznicu. Doskonale się pieni i odświeża. Dokładnie oczyszcza skórę, nawilża ją i wygładza. Posiada przyjemny, słodko-owocowy zapach, który długo pozostaje na skórze.

LIRENE 
Żel myjąco energetyzujący C+D pro
Produkty z tej serii są już dobrze znane, ja dopiero od ponad miesiąca zachwycam się tym kosmetykiem. Żel jest niesamowicie wydajny. Doskonale oczyszcza skórę, zwęża pory i zmniejsza ich widoczność. Skóra po jego zastosowaniu jest promienna i miękka w dotyku. Posiada delikatny, pomarańczowy aromat. Żel nie powoduje ściągania skóry.


NIVEA 
Lekki mus do pielęgnacji ciała świeży ogórek & herbata matcha
Jest to nowość, która niedawno weszła na rynek. Kosmetyk posiada delikatną i lekką konsystencję w postaci pianki-musu. Podczas rozprowadzania na ciele delikatnie się rozpuszcza, tworząc na skórze lekki balsam, który wnika w głąb skóry. Zapachy to istny raj dla nosa. Ogórek i herbata matcha, to aromat skierowany dla miłośników świeżości i lekkości. Mus doskonale nawilża skórę i przywraca jej komfort. 

HEAN
Puder sypki bananowy
Puder doskonale radzi sobie z matowieniem skóry. Niweluje niewielkie zaczerwienienia oraz maskuje niedoskonałości. Puder posiada matowe wykończenie i dobrze utrwala makijaż. Produkt jest bardzo drobno zmielony. Jak sama nazwa mówi, jest to puder bananowy, który posiada żółtawe zabarwienie. Nie ma to jednak wpływu na zmianę koloru podkładu. 



Jestem bardzo ciekawa jakie kosmetyki, w ostatnim czasie, u Was zasłużuły na miano ulubieńca :) 


Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY