NOWOŚĆ NIVEA - POP-BALL PIELĘGNUJĄCY BALSAM DO UST MALINA&CZERWONE JABŁKO

14:25:00


Za oknem zima, czyli mało sprzyjające warunki atmosferyczne, szczególnie dla naszych ust. Narażone są one na mróz oraz zimny wiatr, który sprawia, że usta się przesuszają, są spierzchnięte, a skóra na nich pęka. Z pomocą przychodzą nam różne pomadki, których zadaniem jest nawilżać usta, wygładzać i chronić. Były te w sztyfcie, w słoiczkach a teraz przyszła moda na pomadki w kształcie kul/jajeczek. Taką nowość na rynek wprowadziła marka NIVEA - Pop-Ball pielęgnujący balsam do ust malina&czerwone jabłko.

NIVEA® POP-BALL Pielęgnujący balsam do ust Malina i Czerwone Jabłko. Zapewnia intensywną pielęgnację i długotrwałe nawilżenie ust, dzięki formule wzbogaconej masłem shea i olejkiem rycynowym. Dla miękkich i zauważalnie gładkich ust o owocowym zapachu maliny i czerwonego jabłka.
# formuła wzbogacona masłem shea i olejkiem rycynowym
# intensywnie pielęgnuje i długotrwale nawilża
# zapewnia miękkie i zauważalnie gładkie usta
# owocowy zapach maliny i czerwonego jabłka


Balsam otrzymujemy w plastikowym pojemniczku, w formie poręcznego jajeczka. Szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka, odpowiednia do wersji smakowej. Do mnie dotarła wersja malina i czerwone jabłko, dlatego moje opakowanie ma ładny, pastelowy odcień różu z dodatkiem bieli. W jajeczku mieści się 7 g produktu. 

Po odkręceniu wieczka, naszym oczom ukazuje się pomadka w fantazyjnym kształcie o różowym zabarwieniu. Produkt posiada przyjemnie kremową konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na ustach. Zapach pomadki to owocowa bomba, która uzależnia - chce się więcej i więcej. W zapachu, jak i smaku zdecydowanie górę grają malinowe aromaty. 

Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Polyisobutene, Octyldodecanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Hydrogenated Polydecene, Cera Microcrystallina, Synthetic Wax, Butyrospermum Parkii Butter, Isopropyl Palmitate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Aqua, Glycerin, Rubus Idaeus Juice, BHT, Aroma, CI 77891, CI 15850, CI 15985.



Balsamy marki Nivea od bardzo dawna towarzyszą mi w pielęgnacji ust - zawsze spisują się idealnie. Jednak ta nowość, to mój hit. Doskonale radzi sobie z pielęgnacją ust, nawilżeniem i ukojeniem. Zapobiega ich przesuszaniu oraz pękaniu. Moja córka od pewnego czasu również ma problemy z suchymi ustami - nawet jej, po kilku dniach stosowania, pop-ball przyniósł ulgę. Smak balsamu jest przyjemny, delikatnie słodki i owocowy. Balsam dość długo utrzymuje się na ustach. Niewielkie rozmiary opakowania pozwalają na to, by balsam był z nami wszędzie. W ofercie jest również wersja miętowa, która myślę, że idealnie spisze się w letnie upalne dni. Jestem bardzo zadowolona z balsamu i gorąco go Wam polecam.

Balsam do nabycia jest w drogeriach w cenie 19,99 zł / sztuka. Obecnie w Rossmannie trwa na niego promocja - 15,99 zł / sztuka.


Poznaliście już Pop-Ball? Jak się u Was spisał?

Pozdrawiam!




0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY