JANDA - MATUJĄCA BAZA FLEKSYJNA - PRZECIWZMARSZCZKOWA

12:19:00



Odkąd zaczęłam stosować bazy, nie wyobrażam sobie bez nich makijażu. Najbradziej sprawdzają sie u mnie te matujące, które jednocześnie wygładzają skórę i zmniejszają widoczność porów. Szukałam idealnej bazy, która da mi każdy z tych efektów oraz przedłuży trwałość makijażu. W końcu znalazłam produkt, dla mnie, idealny - JANDA Baza matująca fleksyjna przeciwzmarszczkowa


Ta wyjątkowa baza dla cer tłustych i błyszczących się łączy w sobie kompozycję nowoczesnych składników polimerowych, które doskonale wygładzają skórę, ułatwiają rozprowadzanie makijażu i przedłużają jego trwałość oraz aktywnie matują. Lekka, nietłusta formuła zaskakuje przyjemnym odczuciem na skórze.




Baze otrzymujemy w poręcznym opakowaniu o pojemności 30 ml, które wyposażone zostało w pompkę typu air-less. Podczas stosowania kosmetyku spokojnie możemy kontrolować poziom zużycia. Pompka podczas aplikacji nie zacina się, wydobywa odpowiednią ilość produktu. 

Baza posiada delikatnie perłową, lekką o średniej gęstości konsystencję. Cudownie rozprowadza się na twarzy i szybko się wchłania. Bardzo podoba mi sie brak śliskiej powłoki, którą przeważnie zostawiają inne bazy tego typu. Kosmetyk posiada bardzo przyjemny, świeży zapach, który nie jest intensywny. Po nałożeniu powoli sie ulatnia.


Skład: AQUA/WATER, CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, BIOSACCHARIDE GUM-1, PROPYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, DECYL COCOATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYSILICONE-11, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, POLYSORBATE 20, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, SODIUM C8-16 ISOALKYLSUCCINYL LACTOGLOBULIN SULFONATE, CAESALPINIA SPINOSA EXTRACT, KAPPAPHYCUS ALVAREZII EXTRACT, ISOHEXADECANE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, INULIN LAURYL CARBAMATE, POLYSORBATE 80, DISODIUM EDTA, SILICA, SORBITAN OLEATE, DECYL GLUCOSIDE, HYALURONIC ACID, PALMITOYL TRIPEPTIDE-5, GOLD, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PARFUM/FRAGRANCE, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, PHENOXYETHANOL, METHYLPROPANEDIOL, CITRAL, CITRONELLOL, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE




Po nałożeniu baza nie daje efektu mocnego matu, jest to raczej delikatny i naturalny efekt. Skóra jest gładka, miękka, wyrównana a pory mniej widoczne. Jednak, jednym z najważniejszych punktów, jakie baza ma spełniać, to przedłużanie trwałości makijażu. W tej kwestii produkt spisuje się świetnie. Niestety w składzie bazy znjaduje się sylikon, który nie jest odpowiednim skałdnikiem dla osób z cerą trądzikową. Mimo, iż moja cera również ma skłonności do trądziku, to po dłuższym stosowaniu bazy, nie zauważyłam aby stan skóry się pogorszył. Od pierwszego użycia baza jest nieodzownym punktem w moim makijażu. 

Baza do nabycia jest w drogeriach oraz na stronie producenta w cenie 39,00 zł / 30 ml.

Znacie produkty do pielęgnacji oraz makijażu marki Janda? 

Pozdrawiam!



0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY