MONOHYBRYDOWY LAKIER DO PAZNOKCI - SZYBKI I TRWAŁY MANICURE | PEEGY SAGE 1LAK

18:43:00


Odkąd przeszłam na manicure z użyciem lakierów hybrydowych, moje paznokcie znowu zaczęły wyglądać ładnie, a ja mogę cieszyć się trwałym manicure przez kilka tygodni. Hybrydy mają jednak w sobie malusieńki minusik, czyli ilość produktów, jakie trzeba posiadać, by wykonać trwały i perfekcyjny manicure. Jakiś czas temu otrzymałam propozycję przetestowania bardzo ciekawego produktu. Nie mogłam się nie zgodzić. Lakier monohybrydowy marki PEGGY SAGE skradł moje serce od pierwszego użycia. 

Co to lakier monohybrydowy? Otóż to nic innego, jak lakier 3w1. Zawiera on w sobie bazę, kolor oraz top. Dzięki jednemu produktowi zaoszczędzamy nie tylko czas, ale i pieniądze. Do stworzenia idealnego manicure nie potrzeba nam trzech produktów, wystarczy tylko jeden. 





Kolor, jaki wpadł w moje ręce nosi nazwę Pomme d'amour. Jest to odcień pięknej i głębokiej czerwieni -  niezwykle elegancki i kobiecy. Zbiera dużo komplementów.


Lakier posiada gęsta i kremową konsystencję o niesamowitej pigmentacji. Jedna warstwa daje nam niemal 100 procent krycia. Lakier mieści się w 10 ml buteleczce, której kolor odpowiada temu, co znajdziemy wewnątrz niej. Lakier posiada niewielki pędzelek o zaokrąglonym końcu. Pozwala mi to na precyzyjne dojście do skórek, bez obawy o ich zalanie. 

Jak przebiega proces aplikacji takiego lakieru? Tak samo jak zwykłej hybrydy. Pomijamy tylko krok pierwszy i trzeci, czyli nie nakładamy bazy ani topu. Na przygotowaną i odtłuszczoną płytkę paznokcia aplikujemy lakier, a następnie utwardzamy. I to wszystko! Manicure gotowe. 



Pamiętacie wpis o lakierach do włosów marki Ronney (wpis znajdziecie tutaj)? Z tej samej marki do lakieru otrzymałam również lampę LED. Jest to tak zwany mostek, który posiada 3 diody LED o łącznej mocy 9W, czas utwardzania 60s. Fajna, mała lampka, która nie zajmuje dużo miejsca - idealna na jakiś wyjazd. Ja osobiście korzystam z większej i silniejszej lampy LED, która mieści całą dłoń i posiada sensor ruchu. 




Jestem bardzo zadowolona z lakieru monohybrydowego. Manicure wykonany tym lakierem w trwałości niczym nie odbiega od manicure wykonywanego tradycyjnymi hybrydami. Kolor oraz połysk, do momentu ściągnięcia, były tak samo intensywne, jak po nałożeniu. Usuwanie monohybrydy, jest takie samo, jak w zwykłych hybrydach. Z chęcią zaopatrzę się w inne kolory tego cuda. 

Lakiery monohybrydowe marki Peggy Sage znalazłam na HAIR&BEAUTY w cenie 41,21 zł / 10 ml oraz na Allegro w podobnej cenie.


Znacie lakiery monohybrydowe? Ciekawią Was?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY