RONNEY - PERFEKCYJNA FRYZURA - PROFESIONALNE LAKIERY DO WŁOSÓW

22:42:00


Lakier do włosów jest kosmetykiem, który dość często używam. Obecnie moje włosy są średniej długości, za to wcześniej na mojej głowie gościł dłuższy bob, dlatego gdy spinam włosy na karku wystaje mi mnóstwo krótkich włosów, które mnie denerwują. Dodatkowo moje włosy nie należą do najłatwiejszych w układaniu. Podczas różnych upięć lakier do włosów staje się moim przyjacielem. ponieważ chcę, aby fryzura utrzymała się nienaruszona przez cały dzień.

Pierwsza połowa sierpnia była dość ważna dla mojej rodziny. W dniu ślubu bliskiej nam osoby nie tylko chciałam aby mój strój i makijaż był perfekcyjny, ale fryzura również. Postanowiłam uczesać się sama, w utrwaleniu fryzury pomógł mi lakier marki RONNEY. Są to profesjonalne lakiery używane przez stylistów w salonach fryzjerskich. 


RONNEY to marka z Wielkiej Brytanii. Produkty tej marki to kwintesencja angielskiego stylu, gdzie inspiracją był indywidualny i nieco ekscentryczny szyk prosto z londyńskiej ulicy. Wszystkie nasze produkty wykonane są z należytą jakością. W ofercie znajdziesz profesjonalne kosmetyki najwyższej jakości do stylizacji włosów.

W swojej ofercie marka posiada 8 lakierów o pojemności 750 ml. Opakowania produktów utrzymane są w czarno - kolorowych odcieniach. Musze przyznać, że te kolorowe napisy przyciągają wzrok. Każdy wariant to inny kolor. Lakiery posiadają atomizery, które bez problemu dozują odpowiednią ilość kosmetyku. Mgiełka jest delikatna i lekka. Lakiery, które otrzymałam posiadają najmocniejszą siłę utrwalenia, numer 5 - ExtraStrong.



L- ARGININA wzmacniający lakier przeciw wypadaniu włosów. Jego zapach przypomina mi mieszankę orzechów, przełamaną delikatnym aromatem kwiatów. Lakier ten rewitalizuje komórki włosów, zapobiega wypadaniu włosów, pobudza aktywność mieszków włosowych, głęboko nawilża włosy.


MULTI FRUIT regenerujący lakier do włosów z dodatkiem kwasów owocowych. Zapach lakieru faktycznie jest owocowy - bananowy, dość słodki. Głównym zadaniem lakieru jest regeneracja włosów, a jego stosowanie umila bananowo - owocowy zapach.


MACADAMIA OIL wzmacniający lakier do włosów z olejem z orzechów macadamia. Zapach lakieru jest bardzo słodki, przypomina mi migdałowy olejek do ciast. Podobnie jak poprzednik jego zadaniem jest regeneracja włosów. Lakier nie obciąża włosów.


KERATINA odbudowujący lakier do włosów z dodatkiem keratyny. Zapach lakieru jest dość świeży z lekką nuta słodyczy. Dodatek keratyny ma za zadanie odbudować strukturę zniszczonych włosów.


HIALURONIC ACID nawilżający lakier do włosów z dodatkiem kwasu hialuronowego. Zapach również jest świeży z delikatną męską nutą. Zadaniem lakieru jest głębokie nawilżenie włosów.


VITAMIN COMPLEX rewitalizujący lakier do włosów z dodatkiem witamin. Jego zapach jest mi trudno opisać, jest delikatny, ale wyczuwam w nim coś owocowego. Lakier z zawartością kompleksu witamin o właściwościach rewitalizujących. Do włosów pozbawionych blasku.


CLASSIC klasyczny lakier do włosów, którego zapach jest świeży lekko mydlany. Przeznaczony jest do wszystkich rodzajów włosów.


ENERGIZING energetyzujący lakier do włosów z olejkiem babassu. Zapach lakieru jest bardzo ładny, lekko słodki i owocowy. Lakier o działaniu nawilżającym. Wnika w strukturę włosa, wygładzając go i nadając witalności.


Z powyższych wariantów moim ulubieńcem okazał się lakier z dodatkiem olejku babassu. Lakier ten przede wszystkim skradł moje serce swoim owocowym zapachem. Jego działanie również zasługuje na pozytywną opinię. Aby dokładnie utrwalić fryzurę potrzebowałam około 3 psiknięć. Lakier po wyschnięciu nie tworzył na głowie "sztywnego kasku". Włosy były przyjemne w dotyku a jednocześnie dobrze utrwalone. Weselna fryzura utrzymała się do samego rana. Z wyczesaniem oraz zmyciem lakieru nie miałam najmniejszego problemu.


Jeżeli jesteście zainteresowani lakierami marki Ronney, możecie je dostać w drogeriach Hebe. Ich cena jest bardzo niska. Butelka o pojemności 750 ml to koszt około 17 zł.


Znacie kosmetyki do włosów marki Ronney?


Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY