COSNATURE - NATURALNA PIANKA OCZYSZCZAJĄCA 3W1 - W DELIKATNOŚCI SIŁA!

15:12:00


Kosmetyki do pielęgnacji twarzy w formie pianki bardzo rzadko goszczą w mojej kosmetyczce. Wynika to z faktu, iż dotychczas spotykane produkty najzwyczajniej w świecie miały się nijak do obietnic producenta. Jakiś czas temu dzięki akcji "testuję z Twoim Źródłem Urody" otrzymałam możliwość przetestowania kosmetyków marki Cosnature. Jak możecie się domyślić, jednym z kosmetyków, jakie wybrałam do testów jest pianka, która zbiera ogrom pozytywnych recenzji. Nie mogłam jej nie wybrać. 

Pianka oczyszczająca do twarzy zawiera ekstrakty ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych. Delikatnie i skutecznie usuwa makijaż, zanieczyszczenia skóry, martwe komórki naskórka i nadmiar sebum. Pozostawia skórę oczyszczoną, świeżą bez uczucia ściągnięcia. Polecana do codziennego stosowania dla skóry normalnej i mieszanej.
# naturalny zapach
# bez parabenów,
# bez glikolu,
# bez sztucznych barwników
# bez silikonu
# bez Phenoxyethanolu
# bez PEG i SLS
# bez składników GMO
# fizjologiczne pH
# hypoalergiczna



Pianka mieści się w 150 ml butelce z pompką, która zamienia płyn w delikatną piankę. Szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu, nawiązuje ona do kluczowych składników kosmetyku.

Pianka jest bardzo lekka i przyjemna dla cery. Dwie pompki w zupełności wystarczą, aby doskonale oczyścić buzię - świadczy to o bardzo dobrej wydajności produktu. Podczas mycia pianka nie zanika, trzyma swoją piankową formę aż do spłukania. Kosmetyk posiada przyjemny, orzeźwiający i cytrynowy zapach, który nie posiada w sobie ani odrobiny chemicznego aromatu. Uwielbiam stosować ten kosmetyk rano, ponieważ przyjemnie pobudza.

Skład: AQUA, COCO-GLUCOSIDE, SUCROSE, SODIUM COCO-SULFATE, GLYCERIN, BETAINE, ALCOHOL, LACTIC ACID, MELISSA OFFICINALIS LEAF EXTRACT, CITRUS LIMON PEEL EXTRACT, CITRIC ACID, PARFUM, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE.




Pianka, to słowo zawsze kojarzy mi się z delikatnością i lekkością. Owszem tak jest. Pianka ma delikatną i lekką konsystencję, ale jej działanie jest silne. Oznacza to, że doskonale radzi sobie z oczyszczaniem twarzy z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, w tym makijażu. Tak, jest to doskonały produkt do demakijażu. Po zastosowaniu tego kosmetyku makijaż znika w mgnieniu oka. Skóra jest czysta, promienna. Podczas regularnego stosowania dzięki zawartości ekstraktu ze skórki cytryny, przebarwienia zostają rozjaśnione. Pianka idealnie sprawdza się również podczas porannej pielęgnacji. Kosmetyk nie ściąga skóry, nie przesusza jej ani nie podrażnia. Bardzo polubiłam się z tym produktem. W 100% spełnia obietnice producenta. 


Przedstawicielem marki Cosnature jest biobeauty, ale dostać ją możecie w takich miejscach jak Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm + drogerie Eko. Jak widzicie z dostępnością nie ma problemu. 


Znacie produkty marki Cosnature? 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY