ULUBIEŃCY KWIETNIA

22:10:00


Kochani, długi weekend trwa, dlatego życzę Wam wspaniałej pogody oraz błogiego wypoczynku. Jako, że kwiecień właśnie dobiegł końca, zapraszam Was na ulubieńców. Tym razem post ten opanowały głównie produkty do pielęgnacji twarzy oraz włosów. Jeżeli jesteście ciekawi, co sprawiło, że kosmetyki te zostały bohaterami dzisiejszego wpisu, zapraszam do czytania :)


BIONIGREE
OCZYSZCZAJĄCE SERUM DO SKÓRY GŁOWY
O tym produkcie był mój poprzedni post. Jest to produkt, który w kwestii oczyszczania nie ma sobie równych. Wyraźnie odświeża, koi i wygładza skórę. W trakcie regularnego stosowania zauważyłam, że włosy mniej się przetłuszczają, są dłużej świeże oraz bardziej odbite od nasady.

FITOCOSMETIC
BŁĘKITNA GLINKA BAJKALSKA - ODMŁADZAJĄCA DO CIAŁA I WŁOSÓW
Produkt, który pokochałam za działanie, konsystencję oraz zapach. Maseczka cudownie oczyszcza skórę. Sprawia, że staje się ona miękka oraz gładka w dotyku. Maska aplikowana na włosy dokładnie je oczyszcza i odżywia. Przyjemny i świeży zapach bardzo umila stosowanie. Już w tym tygodniu pojawi się o niej wpis. 

BIELENDA - DR MEDICA
DERMATOLOGICZNY PRZECIWTRĄDZIKOWY KREM DZIEŃ/NOC
Jest to seria, która bardzo mnie zainteresowała, niewiele widziałam o niej wpisów na blogach. Przeglądając ofertę jednej z drogerii internetowych, natrafiłam na ten krem. Jako, że zmagam się z niewielkim problemem pojawiających się niedoskonałości postanowiłam przetestować ten produkt. Efekty są bardzo zadowalające. Krem zwalczył naprawdę bolące niedoskonałości oraz znacznie zmniejszył pojawianie się nowych. Dodatkowym plusem jest mocne nawilżenie. Krem doskonale nadaje się pod makijaż. 


DELIA COSMETICS
ŻELOWA HENNA DO BRWI I RZĘS
Bohaterka jednego z niedawno opublikowanych postów na moim blogu. Henna, to kosmetyk, po który rzadko sięgałam. Po testach to się zmieni. Efekt, jaki uzyskałam po koloryzacji jest bardzo naturalny i zadowalający. Kolor jest żywy i intensywny. Utrzymuje się on około dwóch tygodni. Dodam, że kolor nie wypłukuje się całkowicie, a jedynie blaknie. Myślę, że warto poświęcić te kilkanaście minut, co drugi weekend, aby móc mniej czasu spędzać podczas wykonywania codziennego makijażu. 

NIVEA
HAIRMILK - MLECZNA KURACJA DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - WŁOSY NORMALNE
Będąc jedną z Przyjaciółek marki Nivea otrzymałam możliwość przetestowania nowości, która świetnie się u mnie sprawdza. Po zastosowaniu serii, włosy stają się gładkie, miękkie i dobrze nawilżone. Dzięki odżywce rozczesanie włosów nie stanowiło dla mnie żadnego problemu. Szampon dokładnie oczyszcza włosy oraz skórę głowy, a ekspresowa odżywka bez spłukiwania nie tylko nawilża oraz dodaje blasku, ale również chroni nasze włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych takich jak ciepłe powietrze suszarki, wiatr, słońce czy zanieczyszczenia.


AQUAPICOSMETICS
WODA MICELARNA Z AQUA MAGICA
Idealny demakijaż? Z tym produktem to możliwe. Woda micelarna suwa makijaż bardzo dokładnie, nawet ten najcięższy. Idealnie nadaje się również do oczyszczania skóry w porannej pielęgnacji. Gdy mojej skórze brak nawilżenia stosuje go, jako dodatkowy tonik. Doskonale koi, nawilża i oczyszcza pory. Dodatkowo przywraca naturalne pH skóry. Nadaje się dla każdego rodzaju cery - nawet ten wrażliwej

AQUAPICOSMETICS
PŁYN MULTIFUNKCYJNY - NO PROBLEM
Będąc posiadaczką kapryśnej cery, taki tonik to dla mnie rzecz zbawienna. Produkt bardzo dobrze radzi sobie z kojeniem stanów zapalnych -przyspiesza ich gojenie. Doskonale stymuluje odnowę naskórka, oczyszcza i odblokowuje pory. Dodatkowo płyn wyrównuje koloryt cery. Druga butelka w zapasach chyba najlepiej świadczy o jego działaniu :)

LA ROCHE POSAY
TOLERIANE - ŁAGODNY ŻEL DO MYCIA TWARZY
Jest to mój pierwszy produkt tej marki, ale już wiem, że nie ostatni. Żel dokładnie oczyszcza z zanieczyszczeń czy resztek makijażu. Jednocześnie pozostawia po sobie uczucie gładkiej, nawilżonej i miękkiej skóry bez uczucia ściągania i napinania. Produkt jest bardzo wydajny, i z pewnością starczy na długo.



Jaki kosmetyk został Waszym ulubieńcem kwietnia?

Pozdrawiam!

19 KOMENTARZY

  1. Moim ulubieńcem była odżywka oczyszczająca Joico.
    Z wymienionych przez Ciebie produktów najchętniej wypróbowałabym mleczna kuracje do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joico ma świetne produkty. Wcale się nie dziwię, że odzywka została Twoim ulubieńcem :D

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej serii Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna, cena bardzo przystępna :) Kosmetyki dostępne są Rossmannie ;)

      Usuń
  3. Chętnie poznałabym produkty AQUAPICOSMETICS. Tez lubie to serum do skory glowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum Bionigree koniecznie muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nowości NIVEA mnie ciekawią tym bardziej że mają serię do włosów grubych na pewno po nie sięgnę.
    Na hennę z Delii już poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ulubieńcem została maska oczyszczająca Elizavecca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam marki. Muszę się zapoznać z jej ofertą :)

      Usuń
  7. żel bardzo polubiłam a serum do włosów chcę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum Bionigree jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam próbkę szamponu Nivea, chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To oczyszczające serum do skóry głowy musi być bardzo ciekawe :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ostatnio kupiłam ten szampon mleczny Nivea i jestem z niego zadowolona :)
    Zresztą bardzo lubię kosmetyki Nivea do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele osób chwali to serum.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY