POMYSŁ NA KOSMETYCZNE PREZENTY ŚWIĄTECZNE | FABERLIC

21:07:00



Grudzień to jeden z tych miesięcy, na który większość z nas wyczekuje. Uwielbiam ten czas w roku, gdy wokół staje się tak magiczne - kolorowe lampki, piękne ozdoby to wszystko wprawia nas w świetny nastrój. Grudzień również kojarz mi się z rodzinną atmosferą oraz czasem, w którym obdarowujemy się prezentami, i to właśnie o nich będzie dzisiejszy wpis.

Święta tuż tuż dlatego uważam, że to najwyższy czas, aby usiąść, i pomyśleć co moglibyśmy podarować najbliższym. Tym razem skupię się na kosmetycznej stronie prezentów i przedstawię Wam kilka propozycji marki FABERLIC.

DLA NIEJ




Świetną alternatywą dla kobiety są zapachy. Każda z nas je uwielbia. W ofercie marki Faberlic znajdziemy ich bardzo duży wybór. Kolejnym dobrym pomysłem są zestawy na przykład te do pielęgnacji dłoni czy twarzy. Pod choinką nie muszą pojawiać się tylko kosmetyczne prezenty. Możemy postawić także na ubrania typu sukienka, koszula aż po kapcie czy świąteczne skarpety ;)

DLA NIEGO



Jeżeli chodzi o prezenty dla mężczyzn, zawsze stawiałam na zestawy kosmetyczne czy dobre zapachy. Marka Faberlic ma w swojej ofercie bardzo duży wybór kosmetyków, które trafią w niejeden męski gust.

DLA NAJMŁODSZYCH


Oczywiście nie mogło zabraknąć również pomysłów dla najmłodszych. Ciepła i kolorowa piżamka, świetny plecaczek czy kosmetyki dla małej księżniczki - uśmiech dziecka gwarantowany :)

Święta to świetna okazja, aby spełnić czyjeś marzenia. Wszystkie powyższe propozycje znajdziecie w najnowszym katalogu, który dostępny jest TUTAJ

Ciekawa jestem, jakie są Wasze świąteczne propozycje na prezenty. Stawiacie na coś praktycznego czy kosmetycznego?
Pozdrawiam:)

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY