FANCY HANDY - PIELĘGNACJA TWARZY ZAMKNIĘTA W FANTAZYJNYCH ANANASACH - PEELING I MASKA DO TWARZY

20:55:00


Witajcie kochani! Jakiś czas temu pisałam o ciekawym i dość oryginalnym kremie pod oczy marki FANCY HANDY (link tutaj). Tym razem postanowiłam przetestować peeling oraz maskę tej marki, których opakowania idealnie wpisują się w jeszcze trwający wakacyjny klimat. Kolorowe ananaski od razu rzucają się w oko i zachęcają do kupna. Przyznam, że opakowania oryginalnie prezentują się na półce. Produkty marki Fancy Handy znajdziecie w drogerii internetowej Jokasklep.pl w bardzo przyzwoitych cenach.


Fancy Handy ananasowy peeling do twarzy, który usuwa martwy naskórek, odblokowuje pory oraz oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. W peelingu znajduje się naturalny ekstrakt z ananasa o silnych właściwościach nawilżających. Dodatkowo produkt zapobiega rozwojowi bakterii na skórze - działa przeciwzapalnie.

Peeling posiada konsystencje gęstego kiślu, w którym zatopionych jest dużo drobinek ścierających. Raczej zaliczyłabym go do tych delikatniejszych zdzieraków, które nie zrobią nam wielkiej krzywdy. Zapach kosmetyku nieco mnie rozczarował - liczyłam na piękny i soczysty ananasowy aromat, a po otwarciu przywitał mnie taki nieco mydlany i kremowy. Peeling dobrze radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka, chociaż nie ukrywam wolę mocniejsze zdzieraki. Mimo to kosmetyk wygładza skórę, oczyszcza i pozostawia ją miękka i elastyczną.



Fancy Handy ananasowa maseczka do twarzy przeznaczona jest do każdego rodzaju cery. W jej formule znajduje się naturalny ekstrakt z ananasa o silnych właściwościach nawilżających. Maska działa rozgrzewająco, ale jednocześnie odżywia i nawilża skórę. Maska zamyka pory i zmniejsza ich widoczność na skórze.

Maska posiada kremową o beżowym zabarwieniu konsystencję, która bardzo łatwo daje się rozprowadzić na skórze zarówno pędzlem, jak i palcami. Posiada delikatnie słodki, kremowy i dość naturalny zapach. Producent wspomina, że kosmetyk działa rozgrzewająco, nie zauważyłam rzadnego efektu pieczenia, rozgrzania czy szczypania. Maskę należy aplikować na oczyszczoną skórę a po 10-15 minutach zmyć wodą. Skóra po zastosowaniu maski jest bardzo miękka, gładka i miła w dotyku. Efekt nawilżenia jest bardzo zadowalający. Rozszerzone pory rzeczywiście zostały zminimalizowane, a skóra została wyraźnie odżywiona.




Co sądzicie o tych produktach? Mnie zachwycają ich opakowania, które są urocze i to ze względu na nie zdecydowałam się je kupić. Opakowania dodatkowo zabezpieczone są plastikowym wieczkiem, które chroni zarówno zawartość, jak i opakowanie przed zabrudzeniem. Z działania obu tych produktów jestem bardzo zadowolona, ale maska zdecydowanie wygrywa.


Znacie kosmetyki tej marki? Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY