SPOTKANIE BLOGEREK W RYBNIKU - RELACJA I UPOMINKI

21:43:00


W minioną sobotę po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek, którego organizatorką była Ania z bloga Ana i kosmetyki. Spotkanie miało miejsce w moim rodzinnym mieście - Rybniku w restauracji Kasjopeja, której nie polecam, ale o tym przeczytacie w dalszej części wpisu.

Takie spotkania to świetna okazja, by poznać nowe osoby, ale także by spotkać się z tymi, z którymi utrzymuje się kontakt. To właśnie dzięki blogowaniu i takim spotkaniom poznałam wiele wspaniałych i wartościowych osób, z którymi mam kontakt do tej pory ;)


Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 13:00 w restauracji Kasjopeja. Godzina rozpoczęcia była obiadowa, i to od niego każda z nas rozpoczęła spotkanie. Niestety muszę stwierdzić, że wiele z nas zawiodło się zarówno na jedzeniu, jak i obsłudze lokalu. Placek zbójnicki to nic innego jak żylaste mięso z kawałkami chrząstek, a placek to mączna papka. Makaron ze szpinakiem to zwykły, rozdrobniony i mrożony szpinak, wymieszany z makaronem - niedoprawiony. Obsługa okropna! Ze stołu nie było sprzątane, trzeba było się o to wręcz prosić. Panie kelnerki zamiast interesować się salą, stały w kółku i i podpierały barek a na nasze pytania co do kwestii dań odpowiadały bardzo opryskliwie. Hmmm czyżby pracowały tam za karę? Nie postanowiłyśmy się tym przejmować i zajęłyśmy się swoim spotkaniem, które przebiegło w fantastycznej atmosferze. 



Gdy już każda z nas zaspokoiła głód, Gabrysia z bloga Kosmetyki na Kozetce przeprowadziła prezentację, której tematem był proces starzenia się skóry oraz zaprezentowanie marki Mesoboost, od której każda z nas otrzymała krem, którego zadaniem jest opóźnienie procesu starzenia się skóry oraz modelowanie owalu twarzy.



Po prezentacji przyszedł czas na ploteczki, a wierzcie mi, nam tematów do rozmów nigdy nie brakuje. I to jest właśnie sukcesem takich spotkań. Gdyby nie upływający szybko czas, pewnie każda z nas z wielką ochotą zostałaby dłużej. Na koniec otrzymałyśmy upominki od sponsorów spotkania, za które ogromnie dziękuję. 


Oto co przywiozłam ze sobą ze spotkania:

BAELL - kosmetyki do makijażuKażda z nas otrzymała zestaw kosmetyków z nowej serii Bell Magical. Zachwyciły mnie pomadki, które po nałożeniu na usta podkreślają je i zmieniają swój kolor.


BASICLAB
Uwielbiam dermokosmetyki tej marki. Szampony do włosów, antyperspiranty czy seria na zimę spisały się u mnie rewelacyjnie, podobnie jak nowa seria Esteticus. Tym razem poznam płyn micelarny do skóry tłustej i wrażliwej oraz krem do rąk.


KOREAN UNICORNMasek nigdy za wiele. Uwielbiam je i zużywam w ilościach hurtowych. Tych nie znam, o efektach jakie pozostawią pewnie niebawem przeczytacie.


BEAUTYFACE
Tutaj również otrzymałyśmy maski. Niektóre maski tej marki są godne uwagi. Mam nadzieję, że te się sprawdzą. 


MEDIHEAL
Otrzymałyśmy maseczki, które bardzo lubię. Z całej trójki najbardziej zaciekawiła mnie ta z chipami.


ESHOPCENTER
To pierwsze polskie e-centrum handlowe, które podarowało nam zestaw marki, która jest mi zupełnie nieznana Neo Plant. Znajdziemy tutaj szampon i odzywkę do włosów, płyn oraz krem do twarzy. Kosmetyki są naturalne. Ciekawa jestem jak spiszą się w codziennej pielęgnacji.


MESOBOOST
Od marki otrzymałyśmy krem poprawiający owal twarzy. Brzmi bardzo ciekawie, czy faktycznie działa tak, jak producent obieca? Na pewno to sprawdzę.


CELLABIC
Kosmetyków tej marki używam tydzień i krem na ten moment jest moim HITEM! Oczywiście testy jeszcze będą trwać mam nadzieję, że w działaniu i efektach nic się nie zmieni. Ja otrzymałam krem przeciwtrądzikowy oraz peeling enzymatyczny.


EVELINE
Marka obdarowała nas zarówno kosmetykami do makijażu, jak i do pielęgnacji. Mimo tylko produktów i tak na pierwszy plan wysunęła się fantastycznie wyglądająca paletka cieni. 


OVIUM
To marka, która w ostatnim czasie podbija internet swoim wielorazowym płatkiem kosmetycznym, który wykonany jest w 100% z bawełny. Płatek jest bardzo miękki i przyjemny dla skóry. Ciekawa jestem jak się spisze. 
Marka zupełnie mi nieznana, ale kosmetyki zapowiadają się bardzo ciekawie. W ofercie marki znajdziemy nie tylko kosmetyki, ale także biżuterię.


FM PRODUKTYKażda z nas otrzymała zestaw kosmetyków marki Avon, a w nim: zapach dla kobiety lubiącej mocne i zdecydowane nuty - niestety to nie ja, krem pod oczy, pomadkę oraz ogrom próbek. 


REVERS COSMETICSTo również dla mnie nowa, kosmetyczna marka, która obdarowała nas ciekawą kolorówką. W ofercie marki widziałam również kosmetyki do pielęgnacji, które bardzo mnie interesują. 


Ani jeszcze raz dziękuję za zaproszenie, dziewcznom za świetną atmosferę i bolącą buzie od śmiania, a sponsorom za upominki.

Lubicie spotkania blogerskie? Które kosmetyki Was zainteresowały?
Pozdrawiam

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY