BŁYSZCZENIE POD KONTROLĄ - DEBBY - PUDER MAT & FIX

16:05:00

 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym ulubieńcem lata. Mimo, iż mój makijaż na co dzień jest lekki i oparty na naturalności, to w upalne dni starałam się go unikać. Zdarzały się jednak sytuacje, które wymagały ode mnie wykonania makijażu, wtedy sięgałam po kosmetyk, który sprawiał, że mogłam czuć się komfortowo.  Mowa o matującym pudrze w kompakcie marki DEBBY


Puder matujący w kompakcie marki Debby odcień 0 transparent ma za zadanie redukować błyszczenie, optycznie zmniejszyć widoczność drobnych zmarszczek oraz niedoskonałości. Kosmetyk wzbogacony został o puder ryżowy, który gwarantuje matowe wykończenie oraz naturalny efekt. Puder przeznaczony jest do wszystkich typów cery, i może być stosowany na makijaż lub samodzielnie. Dostępny jest w pięciu odcieniach

Puder zamknięty został w opakowaniu o pojemności 8,5g. Jest ono minimalistyczne, pozbawione lusterka oraz puszka, przeznaczonego do aplikacji kosmetyku. Opakowanie wykonane jest z solidnego plastiku. 

Kosmetyk posiada bardzo przyjemną, lekką i aksamitną formułę - jest drobno zmielony. Dobrze nanosi się na pędzel. Puder jest delikatnie perfumowany, jednak jego zapach szybko się ulatnia w momencie aplikacji. Mimo, iż puder posiada biały kolor, po aplikacji nie bieli - dobrze zgrywa się z podkładem czy kremem BB, staje się transparentny. 



Puder bardzo dobrze matuje, nie podkreślając suchych skorek, nie wchodzi w załamania. Dobrze rozprowadza się zarówno pędzlem, jak i gąbeczką - ja jestem zwolenniczką aplikacji za pomocą pędzla. Puder doskonale dopasowuje się do podkładów czy kremów BB - nie warzy się. Mimo białego koloru, puder nie bieli twarzy, jest praktycznie niewyczuwalny. Po zastosowaniu pudru, efekt matu utrzymuje się przez kilka godzin, makijaż wygląda świeżo i lekko. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Nie zapycha i nie wysusza skóry. Podczas upałów spisał się idealnie. Podsumowując, jestem z tego kosmetyku bardzo zadowolona. 

Kosmetyki marki Debby do nabycia są, między innymi w drogerii Natura w cenie 24,99 zł. 

Znacie kosmetyki marki Debby? 
Pozdrawiam.

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY