RELACJA - LETNIE SPOTKANIE BLOGEREK W KRAKOWIE

12:40:00


2 czerwca miałam okazję uczestniczyć w Letnim spotkaniu blogerek, które odbyło się w Krakowie. Organizatorkami spotkania były Magda (Madziof), Kasia (Testujemy Kosmetyczki) i Dominika (Kosmetyczne Szaleństwo). 12 urodowych blogerek spotkało się w miejscu o specyficznej kombinacji restauracji z kawiarnią i barem. Miejsce w którym serwuje się śniadania i lunche - Castor Coffee&Lunch. Jeżeli kiedyś będziecie w Krakowie polecam to klimatyczne miejsce z luźną elegancją. 

Spotkanie było nie tylko czysto towarzyskie, ale miało w sobie pewien cel. Stowarzyszenie "Piękne Anioły"  prowadzi akcję Czysty Aniołek, która ma na celu zbiórkę środków czystości dla najuboższych dzieci. W związku z tym każda z nas przyniosła najpotrzebniejsze produkty. Akcja trwa do 30 czerwca. Jeżeli zechcecie ja wesprzeć, pod tym linkiem zaczerpniecie najpotrzebniejszych informacji.




Po chwilach plotkowania, spotkanie rozpoczęło się od prezentacji marki BasciLab. Pani Karolina przybliżyła nam ideę marki, oraz pokrótce opisała poszczególne produkty, wchodzące w asortyment firmy.

BasciLab to marka specjalizująca się w produkcji dermokosmetyków, które przeznaczone są do pielęgnacji włosów. Produkty łączą w sobie naturę oraz wysoko zaawansowaną technologię. Są one pozbawione parabenów, SLS, SLES, Metyloizotiazolinonu i Phenoxyethanolu. Kosmetyki są hipoalergiczne - odpowiednie dla wrażliwej skóry. Jestem w trakcie używania szamponu oraz odżywki, które skierowane są do włosów blond i muszę przyznać, że kosmetyki zapowiadają się bardzo ciekawie. 





Po pierwszym wystąpieniu, i krótkiej przerwie na coś do zjedzenia, przyszła pora na kolejną prezentację. Tym razem Panie zaprezentowały kosmetyki, które do nabycia są w sieciach sklepów Mydlarnia u Franciszka. Panie po krótkim opisaniu kosmetyków i marki przeszły do przeprowadzenia na naszych dłoniach zabiegu, z wykorzystaniem cudownie pachnących kosmetyków. Zabieg polegał na wykonaniu peelingu cukrowego lub solnego (do wyboru), a następnie na wsmarowaniu w dłonie cudownie pachnącego masła, do wyboru wanilia lub róża. Moje dłonie potraktowane zostały peelingiem cukrowym oraz masłem o zapachu waniliowym. Po zabiegu były bardzo gładkie, miękkie i dobrze nawilżone. 

Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów, która w swojej ofercie posiada ogrom kosmetyków naturalnych renomowanej marki własnej L'Orient. Kosmetyki wytwarzane są na bazie naturalnych składników w oparciu o najnowsze technologie. Sklepy znajdują się w całej Polsce, a ich wykaz znajdziecie tutaj.





Po prezentacjach przyszedł czas dla nas. Mogłyśmy poplotkować na interesujące nas tematy oraz wymienić się swoimi doświadczeniami. Oczywiście nie obyło się bez prezentów. Każda z nas miała przygotować (w tajemnicy) upominek dla wylosowanej uczestniczki spotkania. W paczuszce, którą ja otrzymałam znajdowały się produkty idealne dla wielbicielki masek - czyli mnie. Jedna z nich z pewnością nada się na upalne dni. Oczywiście nie zabrakło również czegoś słodkiego i kokosowego. Dziękuję!

W spotkaniu udział brały:
Kasia http://www.testujemykosmetyczki.pl (organizatorka)
Magda https://www.madziof.pl (organizatorka)
Dominika http://www.kosmetyczneszalenstwo.pl (organizatorka)
oraz Ja :)


Z upominkami dziewczyny zaszalały. Jest ich ogrom, ale o nich przeczytacie w osobnym poście. 




Dziewczynom dziękuję za super organizację i mile spędzony czas, a sponsorom za upominki. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :) 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY