MIYUN - KOREAŃSKA PIELĘGNACJA W ZASIĘGU RĘKI

20:35:00


MIYUN to świeżo uruchomiony sklep z koreańską pielęgnacją. W ofercie znajdziemy produkty między innymi takich marek, jak Missha, A'Pieu czy Klairs. Asortyment sklepu stale się poszerza o coraz to nowsze marki. Bardzo podoba mi się zamysł właścicielki, aby na stronie fb sklepu, umieszczać zdjęcia oraz krótkie recenzje kosmetyków, które znajdziemy w ofercie sklepu, ale które właścicielka sama na sobie testuje. 

Dzisiaj chcę Wam pokazać jakie kosmetyki mnie zainteresowały i pokrótce je opisać. Sama paczka została dokładnie zapakowana, a zawartość zabezpieczona - bardzo lubię estetycznie oraz starannie zapakowane przesyłki. Czas wysyłki również mnie zadowala, zamówiona paczka dotarła następnego dnia. Pewnie pomyślicie, ach kolejna reklama. Otóż wspieram i będę wspierać małe firmy, które dopiero co zaczynają swoją drogę, w końcu o to w tym chodzi.


KLAIRS
Krem łagodzący podrażnienia i zaczerwienienia
Krem szczególnie polecany dla podrażnionej, zaczerwienionej i zmagającej się z trądzikiem skóry. Krem natychmiast przynosi ulgę. Zawiera guaiazulene oraz ekstrakt z wąkroty azjatyckiej. Nie zawiera parabenów, barwników i olei mineralnych. W kremie zaciekawiła mnie możliwość jego aplikacji. Można go stosować na całą twarz oraz punktowo, na miejsca najbardziej potrzebujące ulgi. 

Krem zamknięty jest w ciemnym, szklanym słoiczku o pojemności 30 ml. Po odkręceniu zabezpieczony jest plastikową nakładką. W zestawie dołączona jest szpatułka ułatwiająca aplikację. Krem jest raczej bezzapachowy. Posiada delikatnie błękitną barwę. Jestem bardzo ciekawa, jak spisze się na mojej kapryśnej cerze. 

Cena: 85,00 zł / 30 ml


INNISFREE
Skin Clinic Mask 
Postawiłam na dwie maski tej firmy. Jedna z nich, to maska rozjaśniająca z witaminą C, a druga to maska złuszczająca z kwasem BHA. Obie maski są w formie bawełnianej płachty.

Cena 10,00 zł / sztuka

MISSHA
Real Solution Tencel Sheet Mask Pore Control
Maska w płachcie o działaniu oczyszczającym i zmniejszającym widoczność porów. Zawiera kwasy AHA i BHA. 

Cena: 13,00 zł / sztuka


SECRET KEY
Nawilżający tonik z aloesem
Produkt przeznaczony do codziennego stosowania. Skutecznie nawilża, nawadnia i wygładza skórę. Dzięki wysokiej zawartości aloesu, tonik doskonale koi skórę podrażnioną słońcem. Kosmetyk zawiera także mucynę ślimaka, betaglukan, ekstrakt z malwy, gujawy, zielonej herbaty i owoców pieprzowca chińskiego. Składniki te pomagają wygładzić i rozświetlić skórę twarzy. 

Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej butelce o niestandardowej pojemności 248 ml. Butelka została dokładnie zabezpieczona folią - zgrzewaną, a dodatkowo po odkręceniu zakrętki znajduje się folia zabezpieczająca, jak w pastach czy kremach. Kosmetyk posiada przyjemny i świeży zapach. 

Cena: 35,00 zł / 248 ml


Jestem bardzo ciekawa jak kosmetyki spiszą się na mojej twarzy. Najbardziej ciekawi mnie działanie kremu oraz toniku. Serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia sklepu MIYUN oraz śledzenia strony Facebooku i Instagramie.

Mam dla Was kod zniżkowy! Na hasło ALEKSANDRA5 otrzymacie 5% zniżki na całe zakupy. 


Znacie któreś z powyższych kosmetyków? Odwiedziliście sklep?
Pozdrawiam!



0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY