ŚWIĄTECZNE ZDOBIENIA - SWETERKI - CZĘŚĆ II

10:40:00


Święta już za kilka dni. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z drugą propozycją świątecznych zdobień. Tym razem postawiłam na coś, co zawsze kojarzy mi się z zimą i świętami - czyli sweterki. Przygotowałam dla Was cztery propozycje. Dwa sweterki są bardzo uniwersalne i dość proste w przygotowaniu. Dwa kolejne, są iście zimowe, dominują w nich śnieżynki i troszkę błysku. 





Do wykonania zdobień potrzebujemy:
- Semilac 000 Lazure Dream
- Semilac 056 Pink Smile
- Semilac 057 Nude Beige Rose
- Semilac 004 Classic Nude
- proszek akrylowy - przeźroczysty
- pędzelek do zdobień - w moim przypadku jest to Semilac 00-1

Oczywiście dobór kolorów jest dowolny. Wykonanie wzorków to tak naprawdę zabawa wyobraźnią.



Podobają się Wam powyższe propozycje? Co gości na Waszych świątecznych pazurkach? 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY