ŚWIĄTECZNE ZDOBIENIA - CZĘŚĆ I

17:46:00




Na blogu dawno nie ukazał się post poświęcony zdobieniom paznokci. Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, dlatego też w mojej głowie narodził się pomysł, aby przedstawić Wam trzy posty poświęcone świątecznym zdobieniom paznokci. Dzisiaj zapraszam Was na pierwszy wpis.

W wykonywaniu zdobień nie mam doświadczenia i cudownych umiejętności. Mogłabym powiedzieć, że jest to metoda prób i błędów, dlatego na pierwszy post wybrałam coś zdecydowanie łatwego. Niektóre pomysły na zdobienia zostały zaczerpnięte z internetu, i pewnie będziecie je dobrze znać. 




Lakiery jakie użyłam do wykonania zdobień:
- Peggy Sage lakier monohybrydowy 1Lak w odcieniu Pomme d'amour.
- Semilac 000 lazure dream
- Semilac 001 strong white
- Vasco 032 light blue
- Vasco 101 deep red
- Vasco baza oraz top
- czarny lakier marki Silcare (brak na zdjęciu)
Dodatkowo:
- sonda do robienia kropeczek, świetnie sprawdza się również podczas malowania okrągłych kształtów
- cienkopis kreślarski marki Rystor 0,1 mm - kolor czarny, użyłam go do zaznaczenia kontur
- pędzelek marki Semilac 00-1 - idealny do precyzyjnych zdobień
- efekt holo/szronu marki NC Nails Company nr 3
- diamond effect nr 01 marki Realac
- cienka tasiemka do wykonania choinki
- cekiny do zdobień paznokci marki Avon (brak na zdjęciu)




Które zdobienie najbardziej się Wam podoba? 


Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY