DERMEDIC - PIELĘGNACJA SKÓRY PO OPALANIU - BALSAM Z EFEKTEM CHŁODZENIA

21:47:00


Patrząc na prognozę pogody, lato już nas pożegnało i na kolejne ciepłe dni będziemy musieli czekać długie miesiące. Są jednak wśród nas osoby, które dopiero będą wygrzewać się w promieniach mocnego słońca gdzieś za granicą. Pamiętamy o ochronie przeciwsłonecznej, ale czy pamiętamy o pielęgnacji ciała po opalaniu? W tym roku marka DERMEDIC mi o tym przypomniała.

SUNBRELLA CHŁODZĄCY BALSAM DO CIAŁA skutecznie pielęgnuje skórę, szczególnie po opalaniu. Starannie opracowana formuła balsamu przywraca komfort skórze i zapewnia uczucie chłodzenia po ekspozycji na słońce. Gliceryna regeneruje, odżywia skórę i wraz z mocznikiem kompleksowo ją nawilża.



Produkt otrzymujemy w dużej tubie o pojemności 200 g. Zamknięcie pozwala nam na postawienie opakowania, dzięki czemu wydobycie balsamu z opakowania nie stanowi problemu. Szata graficzna jest przyjemna dla oka, delikatna i nienachalna.

Balsam posiada bardzo lekką konsystencję, która szybko się wchłania i nie brudzi ubrań. To ważne, aby kosmetyk był delikatny zwłaszcza, gdy nakładamy ją na skórę poparzoną przez słońce. Produkt jest hypoalergiczny dlatego jego zapach jest bardzo delikatny i kremowy.

Skład: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Urea, Isocetyl Stearate, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Allantoin, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexyglycerin, Parfum.



Balsam po nałożeniu daje skórze natychmiastowe ukojenie w postaci delikatnego chłodzenia. Ja bardzo uważam na słońce i rzadko kiedy dochodzi u mnie do poparzeń słonecznych. Mój mąż nie miał tyle szczęścia. Balsam ukoił skórę  i nawilżył. Zniwelował uczucie nieprzyjemnego pieczenia oraz napięcia skóry. Lekka konsystencja pozwalała na delikatne wmasowanie produktu. Ja stosowałam balsam, aby po ekspozycji na słońce nawilżyć skórę, ale również by dać jej dawkę delikatnego ochłodzenia. Balsam znalazł również zastosowanie u moich córek ponieważ można go stosować u dzieci powyżej 3 roku życia. Zarówno u mnie, u męża jak i u dzieci nie wystąpiły żadne reakcje alergiczne. Na pewno sięgnę po ten produkt przy kolejnych letnich i ciepłych dniach.

Produkt ten do nabycia jest na stronie Dermedic oraz w aptekach, w cenie 31 zł / 200 g.


Pamiętaliście w te wakacje o pielęgnacji po opalaniu? Jaki kosmetyk stosowaliście?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY