CLARESA - LAKIERY HYBRYDOWE

11:25:00

Lakiery hybrydowe coraz bardziej mnie pochłaniają. Dla tego gdy dostałam maila z propozycją współpracy z marką CLARESA, bez zbędnego zastanawiania zgodziłam się. W mojej paczce miały znaleźć się dwa wybrane przeze mnie lakiery, baza oraz top. 


Przeglądając wzornik w głowie miałam wizję wykonania lakierami tak zwanego ombre. Dla tego zdecydowałam się na dwa odcienie 500 oraz 503. Niestety po otrzymaniu lakierów byłam rozczarowana. Czemu ?? Firma niestety nie podaje informacji na stronie odnośnie tego czy kolor jest kryjący czy też nie, a na stronie wyraźnie pisze : "Odpowiednie nasycenie lakieru barwnikiem oraz konsystencja gwarantuje  całkowity  efekt krycia oraz łatwość aplikacji. " - z pewnością nie dla wszystkich odcieni. Kolejny minusik za wzornik. Jak możecie poniżej zobaczyć kolory odbiegają od tego co jest na wzorniku z tym, co jest na paznokciach. Dlatego z ich doborem uważajcie i sprawdzajcie czy w internecie nie ma próbek koloru na paznokciach.


Lakiery znajdują się w czarnych buteleczkach o pojemności 7 ml. Oznaczenie oraz nazwa koloru znajdują się na szczycie nakrętki. To co urzekło mnie w tych lakierach to łatwość pracowania z nimi. Posiadają tak wspaniałą, wręcz idealną konsystencję, która prawie, że sama przystosowuje się do kształtu paznokcia. W moim przypadku wystarczą trzy pociągnięcia pędzelkiem aby uzyskać idealne rozmieszczenie lakieru. Pędzelek jest dobrze wyprofilowany, nie jest ani za duży, ani mały - taki w sam raz.

500 PINK MOUSE - tak na prawdę jest to kolor transparentny. Posiada on mleczny odcień, w którym zatopione są opalizująco na różowo drobinki. Aby otrzymać pełne krycie musimy nałożyć 3-4 warstwy.

503 PINK DOLPHIN - to piękny nasycony róż, którego krycie jest bardzo zadowalające już przy pierwszej warstwie. Kolor cudownie prezentuje się przy opalonej skórze. 





Jakość hybryd oceniam bardzo dobrze. Mimo, iż nie nakładałam ich na firmową bazę i nie nakładałam firmowego topu 
( miały znaleźć się w paczce, ale niestety były tylko lakiery ), to ich trwałość była dobra - nie odpryskiwały. Jedyne co zauważyłam, to przy wykonywaniu domowych czynności po ponad dwóch tygodniach zaczęły się ścierać na końcówce paznokcia, ale uważam, że to normalny objaw.

Z wielką ochotą poznam inne lakiery. Claresa w swojej ofercie ma ponad 60 odcieni. Na stronie firmy możemy również znaleźć potrzebne nam akcesoria oraz płyny. Koszt hybryd jest bardzo korzystny standardowa cena to 26,90 zł / 7 ml jednak obecnie trwa promocja i możemy je zakupić za cenę 16,99 zł. Uważam, że naprawdę warto zapoznać się z tymi lakierami. 



Znacie lakiery tej marki ??

Pozdrawiam!!!

37 KOMENTARZY

  1. Także zamówiłam lakiery hybrydowe z Claresa, zawsze używałam semilaca, ale cena mnie bardzo skusiła do wypróbowania i własnie słyszałam o nich dobre opinie ;d fajnie , że sprawdzają się również u Ciebie ;d ja będę je za tydzien testować więc mam nadzieję,że się nie zrażę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam hybryd tej marki, ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam hybryd tej marki, ale kolory wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale prezentują się całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorki :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-trustedcosmetics-4-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki bardzo ładne :) szkoda tylko, że nie dostałaś bazy oraz topu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po długim oczekiwaniu w końcu wczoraj dotarła przesyłka z bazą i topem :D

      Usuń
  7. mam chyba trzy lakiery claresa, ale chwilowo odstawiłam hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  8. ten różowy bardzo pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam Claresy, ale myślę, żeby ją niedługo poznać i wyrobić opinie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery są obecnie w bardzo korzystnej promocji, więc warto się z nimi zapoznać :)

      Usuń
  10. Uwielbiam hybrydę, muszę kupić top :) Kolory masz piękne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystycznie rzeczywiście mocno odbiegają od wzorników, ten jasny, choć ten nudziakowy róż jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych lakierów, świetny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo, iż odbiegają od wzornika to i tak są bardzo ładne :- )

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 3 kolorki z Claresa i polubiłam je ;) trzymają się nieźle i szybko się odmaczają w acetonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam kilka lakierów tej firmy i jestem zadowolona choć trzeba nakładać bardzo cienkie warstwy bo inaczej się trochę marszcza...i fakt kolorki trochę odbiegają od wzornikow pozatym jest ok i napewno zakupie jeszcze kilka��

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że kolorki odbiegają od wzornika to są całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolorki :) Ja dopiero zaczęłam zabawe z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę tę markę na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z opinią na temat lakierów. Ładne kolory, ale odbiegające od wzornika.
    PS. Tak na przyszłość - "naprawdę" i "dlatego". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi ;) Wiem, że tak się pisze i było to poprawiane. Czemu się nie poprawiło ? Nie wiem....

      Usuń
  20. Kolorki ładne, kusi mnie coraz bardziej ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moge sprzedac base top.i 4 lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych hybryd jeszcze :) moimi numer jeden są semilac. Ścieranie końcowek nie jest normalne w hybrydach , jak zabezpieczysz wolny brzeg to nie powinny się zetrzeć (to też pewnie od hybryd zależy).

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny odcień, choć faktycznie różni się nieco od wzornika

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam w promocji u nich kilka lakierów i bazę i top. Nakładałam lakier na ich bazę i jestem wkurzona bo wszystko odeszło mi od paznokci już po 4dniach. Normalnie lakiery schodził całymi płatami! Nie wiem co sie stało bo z semilakiem nie miałam takich problemów. Może baza była stara?

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety mam ten sam problem :( użyłam lakieru, bazy i topu tej firmy na jednym paznokciu, a na pozostałych paznokciach miałam już baze i top z semilaca+lakier claresa i trzymał się świetnie, niestety ten próbny paznokieć z baza z clarensy po 3 dniach zdrapalam całym płatem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby uzyskać perfekcyjny manicure hybrydowy zaleca się łączenie lakieru hybrydowego Semilac z firmową bazą i topem. Produkty te są całkowicie kompatybilne. Nie znamy składu bazy i topu innych firm, zatem nie jesteśmy w stanie zagwarantować idealnego,, trwałego efektu końcowego i bezproblemowej aplikacji w przypadku ich połączenia.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  26. Uwielbiam takie kolorki <3
    Masz piękne zdjęcia ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY