ILES DU VENT - krem do twarzy, cera normalna i mieszana

21:48:00

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu, którego działania bardzo się obawiałam. A to za sprawą jego bogatej konsystencji oraz naturalnych składników. Mowa tutaj o kremie marki ILES DU VENT, która specjalizuje się w produkcji kosmetyków naturalnych. Niestety naturalne kosmetyki nie zawsze są za pan brat z moją skórą. 



Od producenta
Cera mieszana charakteryzuje się występowaniem zarówno miejsc normalnych, jak i tłustych, występują często także zmiany zapalne i wypryski. Podstawą skutecznej pielęgnacji jest wówczas zapewnienie i utrzymanie optymalnego poziomu nawilżenia całej cery, przy jednoczesnym ograniczeniu wydzielania sebum w miejscach tłustych. Właśnie z myślą o takim, podwójnym działaniu powstał KREM DO TWARZY do cery mieszanej i normalnej. Oprócz starannie dobranych naturalnych substancji nawilżających posiada on ekstrakt z zielonej herbaty i winogron, który normalizuje produkcję sebum i skutecznie chroni skórę przed przetłuszczaniem.

ekstrakt z zielonej herbaty i winogron ujędrnia, odmładza, koi, reguluje nadmiar sebum, tonizuje, działa antybakteryjnie, przeciwdziała powstawaniu zmian zapalnych, wyprysków

certyfikowany olej monoi głęboko i na długi czas nawilża, zmiękcza i wygładza skórę, przywraca jej równowagę hydrolipidową, łagodzi podrażnienia i stany zapalne, goi drobne uszkodzenia naskórka

skwalan z oliwek jako naturalny antyoksydant chroni przed wolnymi rodnikami, regeneruje warstwę lipidową naskórka, zapewniając prawidłowe nawodnienie i miękkość skóry

olej migdałowy odżywia i uelastycznia

olej kokosowy nawilża i regeneruje, działa antybakteryjnie, tworzy ochronny film na skórze

witamina E opóźnia proces starzenia się skóry



Produkt znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 75 ml. Firmie nie możemy zarzucić przeciętności, jeżeli chodzi o pakowanie kosmetyków. Wszystko odnosi się do naturalności. Słoiczek zapakowany został w kartonik i przewiązany rafią. Samo opakowanie kremu wpada w oko dzięki swojej prostocie. Po odkręceniu wieczka, krem jest zabezpieczony dodatkowo folią, co ewidentnie świadczy o świeżości produktu.

Konsystencja produktu jest bardzo gęsta i bogata a jednocześnie lekka. Bardzo przyjemnie rozprowadza się na twarzy, a jeszcze przyjemniejsze uczucie pozostawia po wchłonięciu się w skórę. 
Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny, słodki i nienachalny. Zupełni inny niż kremów, które zapełniają drogeryjne półki. 




Krem przeznaczony jest do cery normalnej oraz mieszanej. Jego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia, oraz normalizacja wydzielania sebum. Krem, przez swoją bogatą i gęstą konsystencję, z początku postanowiłam stosować tylko na noc. Tutaj sprawdził się bardzo dobrze. Rano skóra była nawilżona, odżywiona i przyjemnie gładka. Po tygodniu zauważyłam, że stała się ona świetlista i delikatnie napięta. Skoro krem, świetnie sprawdził się na noc, postanowiłam przetestować go w dzień. Tutaj również się nie zawiodłam. Pod makijażem, krem spisuje się bardzo dobrze. Nie spowodował rolowania się podkładu czy kremu BB, nie podkreśla suchych skórek a wręcz przeciwnie, niweluje je. Warto również dodać, że krem jest : bez parabenów, bez chemicznych konserwantówbez sztucznych barwników i zapachów oraz bez olejów parafinowychPodsumowując, jestem bardzo zadowolona z działania tego kremu, oraz tego jak zachowuje się pod makijażem. 

Produkty marki ILES DU VENT możemy znaleźć tutaj. Krem, o którym piszę kosztuje 89,00 zł za 75 ml. 


Znacie produkty tej firmy ?? 

Pozdrawiam !!

11 KOMENTARZY

  1. Krem pasowałby mojej cerze - potrzebuje nawilżenia, a i z nadmiarem sebum mam problem ;) tylko cena nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety cena za niska nie jest, ale z drugiej strony mamy tutaj 75 ml pojemności ;)

      Usuń
  2. Bardzo bardzo ciekawy krem :) Nie widziałam go nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że u mnie też by się dobrze sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam produktów tej firmy, ale o tym kremie czytałam juz wcześniej i jestem bardzo ciekawa jak sprawdził by się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że jesteś zadowolona, został ładnie zapakowany i ma sporą pojemność.

    OdpowiedzUsuń
  6. Firma ma bardzo dużo ciekawych i dobrych kosmetyków, ale ceny przerażają :-( :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY