EVELINE DELIKATNY KREM-ŻEL DO MYCIA TWARZY ALL-IN-ONE

22:10:00

Dzisiaj przyszła pora na przedstawienie Wam nowości od EVELINE a jest nim DELIKATNY KREM-ŻEL DO MYCIA TWARZY ALL-IN-ONE . Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z kosmetykiem o takim działaniu oraz zapachu...



Od producenta


Delikatna, kremowa formuła żelu ALL-IN-ONE skutecznie oczyszcza oraz intensywnie pielęgnuje suchą i wrażliwą skórę, nie powodując podrażnień. Żel koi i zmiękcza naskórek oraz błyskawicznie przywraca odpowiedni poziom nawilżenia, likwidując nieprzyjemne uczucie ściągnięcia skóry.

SKŁADNIKI AKTYWNE 360°: olejek migdałowy, kwas hialuronowy, olejek z awokado, wyciągi z rumianku, lipy i aloesu; algi laminaria, naturalna betaina.

Delikatny krem żel do mycia twarzy ALL-IN-ONE:
1.OCZYSZCZA
2.NAWILŻA
3.KOI
4.ZMNIEJSZA ZACZERWIENIENIA
5.ŁAGODZI

Dzięki zastosowaniu MICRO DERMA Cleaning Technology™ delikatnie usuwa makijaż, gwarantuje głębokie oczyszczanie i każdego dnia zapewnia kompleksową pielęgnację skóry. 
( źródło: https://www.eveline.eu/ )



Kosmetyk znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 200 ml zamykanej na klik. Otwieranie nawet mokrymi dłońmi nie stanowi najmniejszego problemu. Opakowanie wykonane jest z miękkiego plastiku co ułatwia nam wydobycie produktu.

Żel a raczej powinnam napisać krem, bo taką właściwie przypomina mi konsystencję jest bardzo delikatny, kremowy. Bardzo przyjemnie rozprowadza się go na twarzy, delikatnie myje nie podrażniając jej. W żelu zawarte są kolorowe drobinki, które pod wpływem masowania rozpuszczają się. Zapach żelu jest bardzo słodki ale nie przytłaczający. Nie wiem czemu ale jak się tak w niego bardziej "wwącham" to wyczuwam nuty białej czekolady ;) 

Jak już wspomniałam żel ma bardzo delikatną i kremową konsystencję, przez co nie podrażnia skóry, dla tego z czystym sumieniem mogę go polecić osobą z wrażliwą skórą. Podczas pierwszych dni  stosowania kremowego żelu odczuwałam lekkie pieczenie w strefie gdzie miałam rozszerzone pory. Po 3-4 użyciach pieczenie znikło a pory widocznie się zmniejszyły. Kremowy żel przyjemnie odświeża i oczyszcza skórę, nie powoduje efektu ściągania. Czy zmywa makijaż....niestety z moim tuszem nie do końca sobie poradził. Ogólnie mi to nie przeszkadza ponieważ przed myciem twarzy i tak zawsze zmywam makijaż płynem micelarnym. Dzięki olejkom zawartym w tym produkcie moja skóra pozostaje nawilżona i miękka przez dłuższy czas.

Skład
Aqua/Water, Glycine Soja Oil, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Betaine, Butylene Glycol, 
Laminaria Hyperborea Extract, Polyacrylamide, Polydecene, Lauret-7, Propylene Glycol, Tilia Cordadta Flower Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Persea Gratissima Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, PEG-75 Lanolin, Lecithin, Carnitine, Ubiquinone, Glucose, DMDM Hydantoin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Phenohyethanol, Parfum, Lactose, Cellulose, Hydrohypropyl Methylcellulose, CI77491, Tocopheryl Acetate, CI77007, Retinyl Palmitate, CI77289, Disodium EDTA.


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego produktu.Nie przypuszczałam, że żel do mycia twarzy może być tak kremowy i delikatny a z drugiej strony tak skuteczny w działaniu. Cena tego produktu również jest bardzo pozytywna a to dla tego iż na stronie producenta możemy go dostać za ok 16 zł.



Znacie ten produkt?? Jakie są wasze wrażenia po jego zastosowaniu??

16 KOMENTARZY

  1. Jeszcze go nie próbowałam, póki co oczyszczam się olejami i Savon Noir, bo po nieudanych zmianach kosmetycznych mam z czym walczyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego żelu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę sie na ten krem do mycia, bo ciągle szukam czegoś idealnego dla mojej skóry...
    Choć boję się tego słodkiego zapachu z nutką czekolady, bo ja raczej lubuje się w owocowych ewentualnie kwiatowych zapach... Ale zobaczymy :)
    Pozdrawiam!
    http://blondloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach podczas stosowania szybko się ulatnia więc wtedy nie jest bardzo intensywny.

      Usuń
  4. Niee znam, jeszcze ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie wpadł mi w oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale może wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że jesteś zadowolona, ja nie miałam wielu kosmetyków do twarzy z eveline, ale te do ciała bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie jeszcze czeka na użycie

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się przezuciłem na bardziej naturalne kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji go wypróbować ;) kiedyś pewnie po niego sięgnę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie używam, ale za niedługo po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie kosmetyki z tej firmy, żel mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się całkiem fajny, nie miałam go nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY