Verona Spa Professional - krem do rąk jedwab i dzika róża

22:12:00

Kochani czy dzisiaj też macie tak bardzo leniwy dzień....jakoś nie mogłam się zabrać do pisania tego posta...pustka w głowie :( W dodatku mój aparat jak na złość zaczął mi robić złe zdjęcia no ustawiam jak zwykle a tu klapa...aura za oknem tez nie sprzyja. Mimo wszystko zapraszam Was na recenzję dość fajnego kremiku do rąk :)



Od producenta

Krem do rąk zawierający ekstrakt z jedwabiu i dzikiej róży. Doskonale wyselekcjonowane składniki aktywne działają łagodząco i kojąco na zmęczoną skórę. Krem zdecydowanie poprawia kondycję i wygląd skóry dłoni.
( źródło: http://www.veronavpp.eu/ )


Krem znajduje się w 75 ml czarnej tubce zamykanej na klik. Opakowanie jest dość zgrabne i idealnie mieści się w damskiej torebce. Szata graficzna przyznam, że bardzo mi się podoba, jest prosta i czytelna. Tak jak wyżej wspomniałam aparat i światło nie działały na moja korzyść i zdjęcia nie oddają uroku opakowania.


Konsystencja kremu jest bardzo fajna, nie za gęsta nie za rzadka. Krem jak widać jest koloru białego o bardzo przyjemnym kwiatowym zapachu, który w przyzwoity sposób utrzymuje się na dłoniach :)

 Krem po wsmarowaniu bardzo szybko się wchłania pozostawiając dłonie nawilżone i gładziutkie. Od  razu można brać się za papierkową robotę bez obawy pozostawiania tłustych plam czy wyślizgiwania się długopisu z dłoni.  Zauważyłam, że krem nawilża nawet po umyciu dłoni, oczywiście to zależy od tego jakimi środkami dłonie myjemy;)


Krem kupiłam za około 5 zł. Z tego co wiem jest dostępny w Rossmannie. Do wyboru mamy jeszcze inne wersje zapachowe, na które mam wielka ochotę a w szczególności na papaje z grejpfrutem...pachnie obłędnie :)

Znacie kosmetyki tej firmy??

1 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY