Makeup Revolution Pressed Powder - MEDIUM

19:24:00

Dzisiaj pod lupkę biorę puder prasowany od Makeup Revolution w kolorze medium. Są to dość popularne i tanie kosmetyki. Ja Swój puder kupiłam na Stronie Kosmetyki z Ameryki  . Za 7,5 g zapłaciłam 9,99 zł. Niestety nigdzie w stacjonarnej drogerii Nie umiałam dostać Ich Kosmetyków ...




Od Producenta

Puder prasowany przeznaczony zrobić każdego typu Cery. Kosmetyk skutecznie  zapobiega błyszczeniu się skórypozostawia ja idealnie matową i gładką. Zapewnia doskonałe wykończenie makijażu. Ponadto wyrównuje koloryt skóry .





Jak widzimy puder jest w bardzo nietypowym opakowaniu czemu nietypowym? Bo fajnie się otwiera  poprzez wysunięcie w bok :) W środku znajdziemy  gąbkę do aplikacji oraz lusterko z tyłu pudełka.  Ogólnie mówiąc opakowanie jest bardzo wygodne i poręczne. 

Puder sam w sobie jest bardzo aksamitny. Dobrze rozprowadza się po twarzy i nie osadza w zmarszczkach. Posiada lekkie krycie oraz bardzo dobry ale nie mocny mat. Na Mojej skórze mat utrzymał się do 4-5 godzin. Dobrze współgra z korektorem oraz podkładem.

Zapach pudru jest bardzo subtelny, delikatny w żadnym wypadku nie drażniący. Bardzo dobrze współgra z kolorem mojej twarzy. Dodam jeszcze, że w żadnym wypadku puder nie tworzy i efektu maski.




Jak widzicie puder ma same plusy, tani i dobry. Na pewno zagości u mnie na długo.  Przyznam, że strasznie kuszą mnie ich kosmetyki i z wielką ochotą sięgnę po jeszcze :)


Znacie kosmetyki Tej firmy ?? Jakie polecacie ??

10 KOMENTARZY

  1. Super ze ma tyle plusow no i jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie ciemnieje na skórze? Bo ja osobiście mam taki puder który strasznie ciemnieje :/

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie fajniutkie i bardzo nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajne opakowanie :) ja mam paletkę cieni i rozświetlacz tej firmy, są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się tez nad rozświetlaczem i chyba sie na niego zdecyduje podczas kolejnych zakupów :)

      Usuń
  5. W takiej cenie chętnie go wypróbuję, ale faktycznie będzie problem z dostępnością stacjonarną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dostęp do tej firmy :D kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej firmy. Boję się, że nie mieliby dla mnie odpowiedniego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie kończę aktualnie używany puder więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY