KOSMETYKI Z AMERYKI - CO I DLACZEGO WARTO KUPIĆ? - MOJE TYPY

16:29:00



Kosmetyczne zakupy bardzo często robię w drogeriach internetowych. Jest to dla mnie wygodna opcja, ale i bardzo bezpieczna. W dzisiejszych czasach idąc do drogerii stacjonarnej, bardzo ciężko jest zdobyć nieotwarty kosmetyk, w który ktoś wpakował swoje ciekawskie paluchy. Kolejnym plusem internetowych zakupów są ceny. Nie oszukujmy się, ale te wielkie promocje -50% i tym podobne to nic innego jak tylko nabijanie klienta w butelkę (przykład: baza matująca pewnej marki bez promocji kosztuje 19,99zł - w trakcie promocji kosztowała 40 zł wniosek - przy zakupie w trakcie promocji, płacimy za nią tyle samo co bez promocji). Pomijając już same promocje, nawet bez nich przeróżne kosmetyki w drogeriach internetowych są niemal o połowę tańsze od tych w drogeriach stacjonarnych. No i ostatnim punktem jest sam asortyment, który w internetowej drogerii jest bardzo, ale to bardzo szeroki. 


Odkąd prowadzę bloga, a w tym roku będzie to już 5 lat, przeszłam przez wiele internetowych drogerii z różnym skutkiem. I zawsze powracałam do tej jednej, zaufanej i pochodzącej z moje rodzinnego miasta, drogerii KOSMETYKI Z AMERYKI. Czy wśród Was jest ktoś, kto jeszcze jej nie zna? Myślę, że nie ;) Jest to drogeria, która w swojej ofercie posiada szeroki asortyment kosmetyków do pielęgnacji ciała, makijażu, kosmetyków wegańskich, azjatyckich aż po świece i woski zapachowe. Jest to jedna z niewielu drogerii, która jako jedna z pierwszych wprowadza w swój asortyment nowości. Wysyłka produktów jest realizowana bardzo szybko. Zdarzało się, że już na drugi dzień od złożenia zamówienia produkty były w moich rękach. Kosmetyki są zawsze bezpiecznie zapakowane - próżniowo. Owszem są drogerie, które w piękny i cukierkowy sposób pakują zamówienia, zamykając je w papierowych torebkach i dorzucają mordoklejki, ale w tym wypadku dla mnie liczy się bezpiecznie zapakowany kosmetyk, który dotrze do mnie w całości, niż piękna, papierowa torebka, która i tak powędruje do kosza. Podsumowując to wszystko, postanowiłam zaprezentować Wam kosmetyki, które warto kupić w drogerii online, ale również takie, które sama stosuję, a niektóre z nich polecam. 


Pierwszy mój typ to maski. Na stronie drogerii znajdziecie ich bardzo szeroki wybór. Od masek tradycyjnych, bąbelkujących, glinek, masek w płachcie oraz tych do włosów. Oczywiście moje ulubione to te w płachcie oraz babelkujące. Producentów maseczek również jest wielki wybór, od polskich aż po te koreańskie. 


Podkłady i korektory. W tym przypadku skok cenowy jest ogromny nawet o połowę. Podam przykład na marce Bourjois: cena w drogerii stacjonarnej 63,99 zł, cena w drogerii online 27,99  zł - różnica ogromna! Podobnie ma się sprawa z korektorem Maybelline Affinitone. Spośród tych kosmetyków serdecznie polecam podkład marki Catrice, który jest fantastyczny (pisałam o nim tutaj) oraz korektor, któremu jestem wierna od wielu, wielu lat - idealny pod oczy oraz do zatuszowania drobnych niedoskonałości.


W ofercie drogerii znajdziemy również kosmetyki lubianej marki Golden Rose. Na zdjęciu mój ulubiony Fixing Spray, który doskonale likwiduje efekt pudrowości, a dodatkowo odświeża i przedłuża trwałość makijażu. Nie mogło również zabraknąć matowych pomadek, tutaj dobrze wszystkim znane matowe pomadki w kredce oraz płynna pomadka Soft&Matte, która mimo matowego wykończenia jest bardzo komfortowa i "miękka" w noszeniu - nie wysusza ust. 


Nie mogło zabraknąć nowości. Jak wyżej wspomniałam, drogeria jest jedną z pierwszych, w której pojawiają się nowości kosmetyczne, nie tylko tych zagranicznych marek, ale także naszych rodzimych jak na przykład Marion czy Bielenda. 


Ci, co śledzą mnie na Instagramie dobrze wiedzą, że Kosmetyki z Ameryki, to moja ulubiona drogeria, od której jestem wręcz uzależniona - comiesięczne zakupy to chyba już rytuał, ale jak się oprzeć, kiedy wokół tyle nowości i ciekawych kosmetyków? Mam nadzieję, że udało mi się, chociaż w części przedstawić Wam drogerię, którą serdecznie polecam. Pamiętajcie, prócz kosmetyków znajdziecie tam również akcesoria do makijażu, paznokci włosów oraz produkty do wykonania manicure hybrydowego. 

KOCHANI!! W dniach 10.05-12.05 na hasło 5PLN koszt wysyłki zostaje obniżony do 5 zł - dotyczy to wszystkich kurierów za wyjatkiem opcji płatność przy odbiorze (należy podać go w koszyku w polu: kod rabatowy)

W jakich drogeriach wolicie robić zakupy kosmetyczne? Znacie Kosmetyki z Ameryki?
Pozdrawiam. 

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY