BEAUTY SHOT MARION - MASECZKI ZAMKNIĘTE W KAPSUŁKACH

18:55:00


Jakiś czas temu marka MARION wprowadziła na rynek nowość w postaci maseczek zamkniętych w małych kapsułkach - BEAUTY SHOT. Są to maseczki, których silnie skoncentrowane, naturalne substancje aktywne mają dać naszej skórze błyskawiczny zastrzyk piękna. W skład nowej linii wchodzi sześć masek,  pozwala to na indywidualny dobór, według potrzeb skóry. 

Na początek zacznę od rzeczy, która łączy wszystkie maseczki, czyli opakowanie. Przyznam, że zamysł zamknięcia maski w kapsułce jest bardzo fajny. Opakowanie mieści w sobie 10 ml maski - całkiem sporo, spokojnie starczy nawet na dwa użycia. Wygląd, kolor każdej kapsułki odpowiada temu, co mieści się w środku. Opakowania wyróżniają się na sklepowej półce i przyciągają wzrok. 


BŁYSKAWICZNA MASKA WYGŁADZAJĄCA zawiera silnie skoncentrowane składniki takie jak algi czy kwas hialuronowy. Jej zadaniem jest przynieść naszej skórze optymalne nawilżenie oraz zwiększyć elastyczność skóry.

Maska ma postać przeźroczystego żelu o kremowej konsystencji. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Zapach nieco alkoholowy, który po aplikacji szybko się ulotnił i pozostał przyjemny aromat delikatnej świeżości. Niestety zaraz po nałożeniu maski poczułam na skórze pieczenie, które po chwili ustało. Według zaleceń producenta maskę należy trzymać na buzi 15-20 minut do całkowitego wyschnięcia, a następnie zdjąć ją w całości. Problem w tym, że ja nie miałam czego ściągać, ponieważ maska się wchłonęła. Nie wiem, czy producent dał zły opis, czy sama maska była wadliwa, dlatego ciężko jest mi się odnieść do tego, jaki faktycznie miała dać rezultat na mojej buzi. Jedynie co zauważyłam po zmyciu resztek maski, to delikatne zaczerwienie (po pieczeniu, które towarzyszyło po nałożeniu maski) oraz miękkość i nawilżenie. Do tej wersji z pewnością nie powrócę.


MASECZKA DO CERY NACZYNKOWEJ WZMACNIAJĄCA łagodzi i wycisza skórę. Zawartość zielonej herbaty oraz probiotyku sprzyjają poprawie wyglądu i kondycji naskórka, oraz niwelują przebarwienia. 

Maska posiada kremową konsystencję w kolorze pastelowej zieleni. Zapach bardzo ładny, świeży - zdecydowanie wyczuwalny jest aromat zielonej herbaty. Maskę należy nakładać, wykonując delikatny masaż, po czym pozostawić na 10-15 minut i zmyć ciepłą wodą, tak też uczyniłam. Maska pozostawiła skórę wyraźnie nawilżoną i wygładzoną. Efekt ukojenia i wyciszenia skóry był widoczny. 


KREMOWA MASECZKA LIFTINGUJĄCA dedykowana do skóry suchej i zmęczonej. Błyskawicznie liftinguje. Bogata w japońską algę Wakme i wodę różaną odmładza i regeneruje. 

Maska o pięknym i kremowym zapachu z nutką kwiatowego aromatu. Posiada delikatnie różową i kremową konsystencję. Po jej zastosowaniu skóra była napięta, wygładzona i delikatnie rozjaśniona. Po upływie wyznaczonego czasu maskę również należy zmyć ciepłą wodą. 



EKSKLUZYWNA MASECZKA ROZŚWIETLAJĄCA bogata w minerały złota oraz nawilżające masło shea przywraca skórze świeży, promienny i piękny wygląd skóry. Polecana szarej i przesuszonej skórze.

Jest to chyba moja ulubiona wersja maski z całej serii. Maska posiada mocno żółty-musztardowy kolor, przypominający złoto oraz kremową konsystencję. Oprócz działania zachwycił mnie w niej również zapach - bardzo ładny, delikatnie owocowy, umilał czas, w którym maska była na buzi. Po zmyciu skóra na twarzy była wyraźnie rozjaśniona, wygładzona. Nabrała zdrowego, naturalnego blasku. Myślę, że jest to maska idealna do zastosowania przed wielkim wyjściem.


PIELĘGNACYJNA MASECZKA ZŁUSZCZAJĄCA poprawia kondycje skóry problemowej, trądzikowej oraz tłustej. Zawiera kwasy AHA oraz nawilżający Hydrafeel, które aktywują skórę do regeneracji.

Maska posiada intensywnie brzoskwiniowy kolor oraz kremową konsystencję. Zapach, podobnie jak w poprzedniej masce, jest przyjemny i owocowy, ale bardziej słodki. Podczas nakładania maski należy wykonać delikatny masaż a po 10-15 minutach zmyć ciepłą wodą. Skóra jest wyraźnie oczyszczona, wygładzona a drobne zaczerwienienia delikatne zredukowane. Ta wersja maseczki również bardzo mi się spodobała i mogę ja polecić. 


ŻELOWA MASECZKA ODŻYWCZA dedykowana zmęczonej skórze. Głęboko odżywia i poprawia jej koloryt. Zawartość miodu oraz skórki z cytryny działa energetyzująco i pomaga zwalczać przebarwienia. 

Maska podobnie jak ta pierwsza posiada kremowo-żelową konsystencję. Zapach bardzo słodki, miodowy z nutą orzeźwiającej cytryny. Tutaj również po nałożeniu zaczęłam odczuwać delikatne pieczenie, które po chwili zniknęło. Po jej zmyciu skóra była miękka, gładka, delikatnie nawilżona i niestety zaczerwieniona. 


Podsumowując, jestem zadowolona, że mogłam poznać maseczki z nowej serii Beauty Shot. Wśród nich są dwie maski, do których powrócę z ogromną przyjemnością, jednak są i takie, które nie do końca spodobały się mojej skórze. Pomysł z opakowaniami w formie kapsułek jest świetny, mają idealną wielkość - można zabrać je ze sobą dosłownie wszędzie. Wśród tych sześciu maseczek pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. 

Cena masek to około 4 zł / sztuka, dostępne są w drogeriach internetowych.


Poznaliście maseczki w formie kapsułek? Co o nich myślicie?
Pozdrawiam. 

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY