BODYPAK - ZAWALCZ O SWOJĄ FORMĘ

22:04:00


W dzisiejszych czasach dbanie o swoje ciało i zdrową sylwetkę jest bardzo modne. Nie ukrywam, że po dwóch ciążach moje ciało bardzo się zmieniło. Nie powróciło do dawnej formy. Na rynku mamy ogromny wybór suplementów diety, oraz produktów, które mają na celu wspomóc naszą walkę ze zbędnymi kilogramami. Jakiś czas temu od marki BODYPAK otrzymałam bardzo interesującą przesyłkę z produktami marki SportDefinition.

Co to BodyPak? Jest to sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada głównie suplementy diety oraz odżywki dla sportowców. Wraz z upływem lat i dużym rozwojem firmy, sklep poszerzył swój asortyment o liczne akcesoria i gadżety, odzież sportową, zdrową żywność i superfoods, posiłki funkcjonalne, a nawet kosmetyki dla sportowców. Na chwilę obecną firma może zaoferować ponad 8 tys. produktów. Od 2012 r. BodyPak jest jedną z największych w Polsce hurtowni odżywek.


Pierwszym produktem, który znalazłam w paczce jest wysokobiałkowa odżywka, która została pozbawiona laktozy. Występuje ona w dwunastu smakach. Zadaniem odżywki jest uzupełnienie braków białka oraz dostarczenie najwyższej jakości budulca dla sprawnej regeneracji i rozwoju tkanek (w tym mięśniowej). Może być stosowane w ciągu dnia, jako wzbogacenie ubogich w proteiny posiłków, bądź zaraz po treningu.

Zaraz po otwarciu opakowania poczułam cudownie słodki zapach karmelu - taki też jest smak, karmelowy - przepyszny Białko jest w postaci bardzo delikatnego, lekkiego proszku - bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie, jak i w mleku. Wystarczyło kilka wstrząśnięć shakerem, aby otrzymać bardzo dobrą odżywkę białkową. 

Jak wspomniałam odżywkę można rozpuszczać zarówno w wodzie, jak i w mleku. Ja wybrałam opcję z mlekiem, ale roślinnym. W końcu odżywka pozbawiona została laktozy, dlatego postanowiłam nie zaburzać tej formy. Lubię ćwiczyć rano, mam wtedy więcej energii. Dlatego bardzo często odżywczy shake zastępuje mi śniadanie - daje uczucie sytości. Białko dobrze też sprawdza się dodawane do koktajli. 

Do odżywki białkowej otrzymałam shaker w bardzo fajnych, kobiecych kolorach. Mimo, iż jego pojemność to 500 ml, shaker jest wygodny i poręczny w użyciu. W środku posiada sitko, które pomaga w dokładnym wymieszaniu odżywki z płynem. Jest szczelny, co sprawia, że możemy go ze sobą nosić na siłownię. 

Cena: 59,90 zł / odżywka 500 g + shaker 500 ml



Kolejne produkty to napoje BCAA Shape 3500 oraz BCAA 5500. Przyśpieszają one regenerację potreningowąoddalają poczucie zmęczenia na treningu oraz ograniczają bolesność mięśni spowodowaną mikrourazami. Podstawą preparatów są aminokwasy rozgałęzione BCAA w proporcji 2:1:1. Aminokwasy BCAA stanowią około 35 do 40% suchej masy mięśniowej, dlatego należy zadbać o ich odpowiednią ilość w codziennej diecie. Charakteryzują się one silnymi właściwościami antykatabolicznymi oraz wspierają regenerację potreningową.

Napoje idealnie sprawdzają się zarówno w czasie treningu, jak i po nim. Schłodzone dają uczucie lekkiego orzeźwienia. W smaku są bardzo dobre - owocowe i lekko gazowane. Napoje umieszczone zostały w wygodnych, odkręcanych butelkach o pojemności 250 ml. 

Cena: 4,00 zł/ 250 ml



Na koniec zostawiłam coś dla łasuchów. Poduszeczki proteinowe z nadzieniem arachidowym o smaku czekoladowym, są źródłem naturalnego błonnika dietetycznego, który ma bardzo dobry wpływ na układ pokarmowy - wspiera prawidłową perystaltykę jelit. Nie ulega trawieniu i pęcznieje w żołądku zmniejszając tym samym poczucie głodu i pustki w żołądku.

Poduszeczki idealnie sprawdzają się w formie małej przekąski, oraz zaspokojenia potrzeby na coś słodkiego. Są chrupkie z wierzchu a środek rozpływa się w ustach. Są słodkie, ale jest to dobrze zbilansowana słodycz. Nadzienie jest bardzo dobre czekoladowo - orzechowe. 

Cena: 9,90 / 100 g

Masło orzechowe, jest to główny składnik mojej owsianki, a także koktajli. Idealnie sprawdza się w domowych wypiekach czy jako dodatek do naleśników. Masło jest w 100% naturalne i składa się TYLKO z orzechów ziemnych. Pozbawione jest ono oleju palmowego, cukru oraz soli. Bardzo podoba mi się jego struktura. Kremowe masło posiada w sobie kawałeczki orzechów. Każda porcja dostarcza solidną dawkę zdrowych tłuszczów, białka roślinnego oraz minerałów. Jestem pewna, że masło to zadowoli podniebienia najbardziej wymagających smakoszy. 

Cena: 13,90 / 300 g



Nie jestem osobą, która zna się na sporcie i z zapałem spędza każdą wolną chwile na siłowni (ćwiczę w domu na orbitreku). 
Jestem przede wszystkim mamą, żoną i kobietą, która chce zadbać o siebie, swój wygląd i o to, aby czuć się dobrze w swoim ciele. Jestem pewna, że produkty marki SportDefinition mi w tym pomogą. 

Produkty, które przedstawiłam we wpisie, jak i wiele innych, możecie dostać na stronie BodyPak
Marka w swojej ofercie posiada również boksy wypełnione różnymi produktami. Do wyboru są wersje dla kobiet oraz dla mężczyzn. Więcej informacji znajdziecie TUTA.J.


Jak Wy dbacie o swoją sylwetkę? A może macie to szczęście, że nie musicie wylewać siódmych potów na siłowni ;) ?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY