JACQUES BATTINI - PERLE - PERŁA WŚRÓD ZAPACHÓW

21:06:00


Każda kobieta lubi otaczać się pięknymi zapachami, ja również do takich należę. Na moim blogu rzadko piszę o zapachach, a to dlatego, że nie zmieniam ich często - długo jestem wierna jednej nucie zapachowej. Na jednym ze spotkań blogerek otrzymałam możliwość przetestowania bardzo ciekawych perfum.

Damskie perfumy JACQUES BATTINI - Perle pochodzą z kolekcji Jacques Battini With Swarovski Elements. Kolekcja ta wyróżnia się tym, iż flakony nie tylko zostały ozdobione  kryształkiem, ale również oryginalną perłą Swarovskiego, która znajduje się na delikatnym sznureczku - może służyć jako bransoletka. 




W perfumach oprócz zapachu, zauroczył mnie ich flakon, który swoim okrągłym kształtem przypomina perłę. Całość wykończona jest fikuśną zatyczką oraz czymś co dodaje całości smaczku, czyli kryształkiem Swarovskiego. Pojemność perfum to 100 ml. 

Flakon skrywa w sobie ciekawe nuty zapachowe. Jest to mieszanka orzeźwienia, słodyczy i kwiatowo - owocowych aromatów. Całość tworzy bardzo zgraną kompozycję zapachową, która w chłodne dni cudownie nas otuli. 

Nuty głowy:  bergamotka, brzoskwinia, czarna porzeczka, zielone jabłko, pomarańcza
Nuty serca: fiołek, jaśmin, róża
Nuty bazy: piżmo, wanilia

Skład: Alcohol denat., Parfum, Aqua, Hexyl Cinnamal, Citral,Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Citronellol, Geraniol, Benzyl Salicylate, CI19140, CI17200.



Zapach bardzo mnie urzekł. Za każdym razem gdy aplikuje go na ciało, wyczuwam inne nuty. Raz wyraźnie wyczuwalna staje się moja ulubiona wanilia innym razem przebijają się aromaty czarnej porzeczki i pomarańczy. Zauważyłam, że dzieje się ta dzięki zmiennej temperaturze ciała, perfumy pachną za każdym razem inaczej - bardzo mi się to podoba. Dzięki temu, iż zapach jest dość ciepły i przyjemny, perfumy idealnie współgrają z obecną, chłodną porą roku. Ich trwałość jest bardzo dobra, długo utrzymują się na ciele, włosach czy ubraniach. Jest to niezwykle kobiecy i zmysłowy zapach. 

Zapach do nabycia jest w drogeriach Hebe w cenie około 70 zł / 100 ml.


Znacie perfumy JACQUES BATTINI ?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY