Wibo Red Rose Lips - Satynowa pomadka do ust Nr 4

20:41:00

Wracam po kilku dniowej przerwie. Wybaczcie ale w weekend korzystałam z mężem i dzieciaczkami z pięknej pogody :) Niestety dzisiaj pogoda nas nie rozpieszcza....jest w kratkę - raz słońce raz deszcz ( z przewagą deszczu ) dla tego postanowiłam, że dzisiaj nadrobię zaległości a tym samym napiszę parę słów o nowości, która trafiła do mojej kosmetyczki:)

W mojej kosmetyczce przeważnie goszczą szminki, zawsze uważałam, że to właśnie one  są najbardziej trwalsze i wyraziste. Będąc niedawno w Rossmannie moją uwagę przykuła kredka do ust marki Wibo. Były 3 ostatnie sztuki...wywnioskowałam z tego, że oczywiście jak to zwykle bywa ja oczywiście jestem po tyłach o.O Po chwili namysłu do mojego koszyczka trafił kolorek nr 4 :D 



Od producenta

Pomadka do ust w formie kredki. Satynowa tekstura umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację na ustach zapewniając maksymalny komfort. Odżywia i zapewnia trwały i intensywny kolor.
( źródło: http://www.wibo.pl/ )



Pomadka jak już wspomniałam jest w postaci kredki. Szata graficzna moim zdaniem jest bardzo ładna, minimalistyczna utrzymana w kolorach bieli oraz różu.

Pomadka ma bardzo ładny stonowany różowo-nudziakowy kolor. Jej sztyft jest bardzo miękki przez co aplikacja jest bardzo przyjemna oraz łatwa. Jedna warstwa wystarczająco pokrywa usta kolorem. Wykończenie pomadki jak sama nazwa wskazuje jest satynowe czyli coś pomiędzy matem a delikatnym błyskiem. 

W moim przypadku pomadka nie podkreśla suchych skórek. Nosi się bardzo przyjemne, po jej aplikacji czuję przyjemne nawilżenie ust. Trwałość oceniam na bardzo dobrą. Po około 3 godzinach zaczyna równomiernie się ścierać. Uważam, że jej trwałość jest adekwatna do ceny :)




Podsumowując jestem zadowolona, że ten produkt trafił do mojej kosmetyczki.  Jest to dobry produkt za niewielką cenę. Dobrze nawilża, nie podkreśla suchych skórek oraz  ma dość przyzwoitą trwałość. Na pewno przyjrzę się innym kolorom tych kredek.  Cena pomadki to ok 8 zł w Rossmannie.


Znacie ten produkt?? 
Pozdrawiam!!!

18 KOMENTARZY

  1. Ciekawy produkt, muszę się wybrać do Rossmanna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się i chętnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny - chyba pasowałby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek łady, chociaż wolę intensywniejsze bo takie odcienie niestety w ogóle mi nie pasują na ogół :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że jesteś zadowolona, ja mam aż za dużo produktów do ust

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) szczegóły na moim blogu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kredka i ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy kolor, muszę odwiedzić Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką i ostatnio przeszłam wiele sklepów Rossman - niestety nie ma a chciał kupić inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym produkcie, ale trochę mnie zaciekawił, może przetestuję ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY