ShinyBox - Edycja urodzinowa

20:05:00

ShinyBox, GlosyBox, JoyBox i wiele innych każde z nich kusi nas zawartością, która jest dla nas zagadką. Pudełka wypełnione są kosmetykami, które możemy mieć za jedyne 49 zł ( subskrypcja miesięczna ). Czy warto??


Urodzinowe pudełko ShinyBox to dla mnie pierwsze pudełko jakie odważyłam się kupić. Pomyślałam "Skoro urodzinowe to zawartość będzie łał.." Nie jestem zwolenniczką kupowania czegoś w ciemno. Ale właśnie ta niewiedza i ciekawość co zastane w środku skusiła mnie do kupna :)



Pudełeczko utrzymane jest w ładnych pastelowych kolorkach. Rysunek na opakowaniu jak najbardziej oddaje charakter tej edycji. Po otwarciu pudełka naszym oczom ukazują się ulotki oraz karta informacyjna o produktach a pod tym zalakowana bibułka kryjąca zawartość pudełka....



Nie będę owijać w bawełnę, zawartość bardzo mnie rozczarowała. Liczyłam, że skoro wersja jest urodzinowa to ShinyBox zaszaleje i przygotuje coś wyjątkowego. Nie zawaham się stwierdzić, że niektóre inne wersje były lepsze od edycji urodzinowej

W pudełku znajdziemy:

DOVE - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Peelingujący żel pod prysznic Gentle Exfoliating
Ten produkt dostała każda subskrybentka. Fajna opcja tym bardziej, że jest to nowość ( przynajmniej dla mnie ). Zapach bardzo ładny. Akurat kończy się mój żel z Le Petit Marseillias tak więc od jutra biorę się za testowanie żelu z Dove, które bardzo lubię za ich kremową konsystencję.
Cena 11,45 zł / 250 ml

APIS - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Mgiełka do twarzy i ciała z wodą różana i ekstraktem z dzikiej róży
 Zauważyłam, że moja twarz uwielbia wszystko co ma w swoim składzie róże. Tutaj jest podobnie jak w przypadku żelu. Skończyła się moja woda różana więc zastąpię ją mgiełką.
Cena 24,00 zł / 150 ml

LILLAMAI - PRÓBKA 50 ML
Peeling algowy do ciała
Cud, że ten produkt został w opakowaniu ponieważ było ono na wpół odkręcone. Peelingów nigdy za wiele ale po co peeling skoro dostałyśmy żel peelingujący?? 
Cena 1,00 zł / 120 ml

GLAZEL VISAGE - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Wypiekany cień do powiek Terracotta
Tutaj ShinyBox totalnie nie trafiło w moje gusta. Kolor bardzo błyszczący - ceglasty. Idealnie nadaje się do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. 
Cena 30,00 zł / 9 g

SILCARE - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Masełko do skórek
Produkt przydatny ale czy dobry?? Potestuje i dam znać. Przyznam jednak, że wolę takie produkty w tubkach albo w pędzelku.
Cena 9,00 zł / 12 ml

MAGICLASH - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Serum stymulujące wzrost rzęs
Ten produkt chyba zdecydowanie przekonał większość osób do  zamówienia urodzinowego pudełka. Zapewnienia producenta brzmią bardzo obiecująco. Aplikator w pędzelku pozwala nam na nałożenie odżywki przy samej ich nasadzie. Odżywka cieszy mnie najbardziej.
Cena 99,00 zł / 5 ml.

SKINY 79 - GRATIS PRÓBKI
Krem Hot Pink & krem Vip Gold BB
Są to po prostu próbki kremów BB. Próbki na pewno z wielką ochotą zużyję.

Członkinie Klubu VIP otrzymały jako produkt pełnowymiarowy krem do rąk z Limonką i Miętą od THE SECRET SOAP STORE. Uwielbiam tą firmę za peeling oraz mydełko arbuzowe z czarnuszką :) Tak więc krem na pewno będzie świetny.


Krótko podsumowując nie jestem w wielkiej euforii po otwarciu pudełka. Nie będę bardzo narzekać ze względu na odżywkę do rzęs. Nie ukrywam jednak, że ShinyBox mogło się postarać przy produkcji pudełka urodzinowego. Czy zamówię kolejne?? Nie mam pojęcia ale poluję teraz na JoyBox'a ;) 


Macie już swoje urodzinowe pudełko?? Co o nim sadzicie??
Pozdrawiam!!!

8 KOMENTARZY

  1. Nigdy nie zamawiałam takich pudełek, ale coraz bardziej się do nich przekonuję.. ;)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nigdy nie zamawiałam. To jest moim pierwszym pudełkiem i na pewno nie ostatnim ;)

      Usuń
  2. Też zamówiłam, ale dziś mi nie po drodze z kurierem. Moim zdaniem zawartośc wcale nie jest taka zła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość nie jest taka zła i sam design pudełka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm...design pudełka bardzo ładny :-) Z pewnością bym wykorzystała żel pod prysznic i mgiełkę do twarzy, oraz serum do rzęs, wydaje mi się że pudełko nie najgorsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszeczkę żałuję, że nie zamówiłam - właśnie ze względu na odżywkę. Poczekam - może będzie jakaś promocja albo kody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY