PROSTE POMYSŁY NA WALENTYNKOWE PAZNOKCIE

13:31:00


Walentynki tuż tuż, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z czterema pomysłami na zdobienie paznokci. Nie jestem osobą, która posiada szczyty umijętności w malowaniu wzroków. Gustuję w tych prostych, nie wymagających dużych umiejętności, ani nie zabierających dużo czasu. Takie też są te, zaprezentowane w dzisiejszym poście. 

Wykonałam dwa wzorki z dominującą czerwienią oraz dwa, gdzie to biel jest na pierwszym planie. To, które wybierzecie zależy tylko i wyłącznie od Was. Jeżeli wolicie mocny akcent postawcie na czerwień. Jeżeli szukacie czegoś delikatniejszego i subtelnego, wybierzecie biel. 




Do przygotowania wzorków, oprócz bazy i topu, nie potrzebujemy dużo produktów. Ja użyłam:
- czerwony lakier - w moim przypadku jest to lakier monohybrydowy marki Peggy Sage 1Lak Pomme d'amour
- biały lakier - Semilac 001 Strong White 
- przyżądy takie, jak - sonda, pędzelek Semilac 00-1 oraz cienkopis kreślarski Rystor



Oczywiście wiem, że wzorki wymagają jeszcze dopracowania, wciąż sie uczę. Jakie wzorki najbardziej Wam się spodobały? Ja stawiam na delikatną biel. Mam nadzieję, że przedstawione przeze mnie pomysły, przypadną Wam do gustu i odtworzycie je u siebie.


Na Wszych paznokciach zagościły już walentynkowe wzorki? Stawiacie na mocny akcent, czy wybieracie coś delikatnego?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY