LE PETIT MARSEILLAIS - CO POSZŁO NIE TAK? DELIKATNY DEZODORANT KWIAT POMARAŃCZY

17:38:00


Marka LE PETIT MARSEILLAIS jest wszystkim dobrze znana ze swoich produktów do kąpieli oraz pielęgnacji ciała. Niedawno na rynek została wypuszczona nowa seria dezodorantów. W ofercie znajdziemy 7 zapachów. Są to te same zapachy, które występują w żelach pod prysznic - bardzo fajnie przemyślana sprawa. W paczce ambasadorskiej, którą otrzymałam jakiś czas temu, znajdowały się dwie wersje zapachowe dezodorantów, biała brzoskwinia oraz ten, o którym jest dzisiejszy post - kwiat pomarańczy

24H świeżości i skuteczności działania. By zachować przez cały świeżość, jaką czujesz po umyciu żelem pod prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy, użyj dezodorantu z tej linii zapachowej, który neutralizuje zapach potu i oferuje Ci długotrwałą ochronę. Wyjątkowo delikatna formuła dla Twojej skóry. Testowany dermatologicznie dezodorant łaczy skuteczność i delikatność w pielęgnacji skóry, dzięki formule, która pozwala skórze oddychać. Łatwa aplikacja- nie zostawia śladów. Nie zawiera soli aluminium.


Bardzo podoba mi się szata graficzna produktu, jest taka sama jak w przypadku żelu pod prysznic. Dobrze wyprofilowana butelka, jest poręczna w użyciu. Pojemność opakowania to 200 ml. Aplikacja nie stwarza żadnych problemów, po naciśnięciu wydobywa się odpowiednia ilość produktu, która nie pozostawia na skórze oraz ubraniach białych plam. 

Zapach dezodorantu to bez wątpienia jego ogromny plus. Czuć go praktycznie przez cały dzień. Jest świeży, słodki, owocowy ale i delikatnie kwaskowy - idealna równowaga. 

Skład: Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Propylene Glycol, Parfum, Salvia Sclarea Oil, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Helianthus Anuus Seed Oil, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Triethyl Citrate, Tocopherol, Citral, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.



Wszystko, co do tej pory opisałam, to same plusy. Co zatem poszło nie tak? Otóż działanie. Nie mam problemów z poceniem się, ale czasami w życiu są sytuacje, w których lubię czuć się chroniona. Niestety ten produkt mi tego nie zapewnił, mimo obietnic producenta "...neutralizuje zapach potu i oferuje Ci długotrwałą ochronę...". Oj rzeczywistość mija się z tymi słowami. Drugim i ogromnym minusem jest uczucie szczypania. Towarzyszy mi ono gdy aplikuję dezodorant po depilacji pach. Żaden, do tej pory stosowany, dezodorant mnie nie szczypał. Fajnym pomysłem było stworzenie dezodorantów o tym samym zapachu co żele pod prysznic, dzięki temu zapachy obu produktów się nie mieszają, a zyskują na intensywności. Jeżeli producent, chce spełnić swoje obietnice radziłabym popracować bardziej nad ich ochroną. Znam dezodoranty w niższej cenie o lepszym działaniu

Produkty do nabycia w drogeriach w cenie 12.99 zł / 200ml.


Poznaliście dezodoranty LPM? Jak się sprawdziły

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY