NOWOŚĆ NIVEA - SUCHY OLEJEK DO CIAŁA RICH NOURISHING

21:30:00


W ostatnim czasie marka NIVEA dość mocno rozpieszcza nas swoimi nowościami. Tym razem grono przyjaciółek marki Nivea, otrzymało produkt, który bardzo mnie zaciekawił. Jest nim Suchy Olejek do ciała -  RICH NOURISHING.

Poczuj jak Twoja sucha skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza przez 24h+. • NIVEA® Intensywnie odżywczy olejek do ciała ma innowacyjną FORMUŁĘ SUCHEGO OLEJKU z drogocennym olejkiem migdałowym. • Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Sprawia, że skóra staje się promienna i gładka niczym jedwab - już po 1 zastosowaniu!
# sprawia, że skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza
# zapewnia intensywne, 24-godzinne nawilżenie i odżywienie
# szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze
# nie zawiera parabenów ani olejów mineralnych
# zawiera drogocenny olejek migdałowy



Olejek zamknięty jest w 200 ml butelce. Ciemnogranatowy plastik oraz biało złote dodatki, dodają całości eleganckiego wyglądu. Wydobycie olejku z butelki nie stanowi problemu. Specjalny plastikowy dozownik, zabezpiecza olejek przed wylaniem. Wystarczy delikatnie ścisnąć butelkę, aby wydobyć odpowiednią ilość produktu.

Olejek ma rzadką, przeźroczystą konsystencję o zapachu, który wszyscy dobrze znamy. Jest on kremowy, delikatny i przyjemny dla nosa. Miło otula nasze ciało. Każdy zna zapach kultowego, niebieskiego kremu Nivea - tak właśnie pachnie olejek. 

Skład: Isopropyl Palmitate, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, BHT, Linalool, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone



Nie jestem zagorzałą fanką nakładania olejków na ciało, nie mam cierpliwości do ich powolnego wchłaniania. Jednak ten olejek skradł moje serce. Po aplikacji szybko się wchłania, pozostawiając na skórze jedynie delikatną powłoczkę, która nie jest tłusta, powiedziałabym, że jest to raczej uczucie miękkości i nawilżenia, coś w rodzaju warstwy ochronnej. W okresie jesienno - zimowym, moja skóra lubi się przesuszać, a po kąpieli czasami towarzyszy mi okropne uczucie swędzenia. Od momentu, gdy stosuję ten olejek po każdej kąpieli, uczucie to znikło. Skóra jest miła w dotyku, miękka i nawilżona. Olejek szybko się wchłania, i nie brudzi ubrań. Jeżeli wśród Was są miłośniczki olejków, ale tak, jak ja nie lubicie czekać na ich wchłonięcie, to zdecydowanie mogę Wam polecić ten produkt.

Suchy olejek do nabycia jest w drogerii Rossmann w cenie 24,99 zł/ 200 ml.


Zaciekawił Was ten produkt? A może znacie inne suche olejki? 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY